У нас вы можете посмотреть бесплатно Analyze Customer Reviews with Gemini Using Python Notebooks | или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
n this lab you learn how to extract keywords and assess customer sentiment in customer reviews using BigQuery Machine Learning with remote models (Gemini Pro). BigQuery is a fully managed, AI-ready data analytics platform that helps you maximize value from your data and is designed to be multi-engine, multi-format, and multi-cloud. One of its key features is BigQuery Machine Learning, which lets you create and run machine learning (ML) models by using SQL queries or with Colab Enterprise notebooks. Gemini is a family of generative AI models developed by Google DeepMind that is designed for multimodal use cases. The Gemini API gives you access to the Gemini Pro, Gemini Pro Vision, and Gemini Flash models. At the end of this lab you will build a Python-based customer service application in a Colab Enterprise notebook within BigQuery, using the Gemini Flash model to respond to audio-based customer reviews. Lab Link: https://www.cloudskillsboost.google/p...