У нас вы можете посмотреть бесплатно Transforming Telefónica Germany with conversational AI – Sarah Rojewski или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In 2018, Telefónica Germany was facing a customer service crisis and needed to transform its contact center operations. Customers faced long waiting times and would often spend hours on the phone without ever finding a resolution to their problem. In this interview, Sarah Rojewski, the Head of AI and Automation for Telefónica Germany, explains how a change in strategy and the adoption of Teneo, Artificial Solutions SaaS-based conversational AI development planform, helped the company to turn the tide and achieve a major turnaround in customer service operations. Find out more, here: https://www.artificial-solutions.com/...