• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How legacy brands can innovate like startups with General Mills' Nicole Ayers скачать в хорошем качестве

How legacy brands can innovate like startups with General Mills' Nicole Ayers 4 дня назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How legacy brands can innovate like startups with General Mills' Nicole Ayers
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How legacy brands can innovate like startups with General Mills' Nicole Ayers в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How legacy brands can innovate like startups with General Mills' Nicole Ayers или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How legacy brands can innovate like startups with General Mills' Nicole Ayers в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How legacy brands can innovate like startups with General Mills' Nicole Ayers

Nicole Ayers has built a career out of scaling brands that make mealtime 1000x more fun. She once managed cereal icons like Lucky Charms and Cinnamon Toast Crunch. These days, she’s all about four-legged foodies. Partnering with Curiosity, Nicole and Blue Buffalo are stepping into the fresh pet food game with their newest product innovation: Love Made Fresh. In this episode, Nicole pulls back the curtain on how you can confidently bring new product innovations to market, why you should never let consumer testing dictate the fate of your work, and how to make the most of your marketing dollars. What you’ll learn in this episode: The keys to a successful new product launch Why Glossier has the best product launches Nicole’s thoughts about AI-generated spots Brand-building strategies Blue Buffalo can learn from Lucky Charms Thestrategy behind Edgard & Cooper’s exclusive partnership with PetSmart The secret to selling bold creative to companies like General Mills How to maximize your marketing dollars against big category spenders How to know when the strategy and creative are right Why concept testing shouldn’t be the final verdict for creative How to turn your “thinks” into “knows” by asking the consumer A BTS look at Cinnamon Toast Crunch’s cereal cannibalism campaign Resources: Connect with Nicole on LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/nicole-ayers-1... Learn more about Blue Buffalo on their website: https://www.bluebuffalo.com/ Read more about Love Made Fresh: https://www.bluebuffalo.com/natural-dog-fo... See the new Love Made Fresh work: https://www.curiosity.fun/project/blue-buf... Watch Cinnamon Toast’s cereal cannibalism spot:    • Watch Your Back  

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5