У нас вы можете посмотреть бесплатно Performance marketing and brand building with Atomberg’s CBO | The Whole Truth of Marketing или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
How do you scale a brand? Is performance marketing the best lever, or through long-term brand building? Arindam Paul, the Chief Business Officer of Atomberg, gives us insights into how he looks at marketing, the journey of Atomberg from motors to fans and the ways to measure success. Watch Episode 3 of The Whole Truth of Marketing now! Chapters: 1:00- What’s marketing? 5:20- Atomberg’s market and audience 8:30- Reconciling functional and emotional benefits 11:20- Understanding media planning and strategy 15:38- Mass advertising and ROI 20:27- Building brand associations 25:19 What makes a good marketer 35:00- Why is Atomberg's tagline "Why Not?" 42:22- Dyson's brand building 46:38- How can you build creative judgment? 48:49- Arindam’s personal brand 55:48- Brand stories & Atomberg's Story 57:26- What makes a strong brand 59:40- Shashank and Arindam decode iconic ads 1:13:06- Brand building vs Performance marketing