У нас вы можете посмотреть бесплатно Semi Procedural Snow Caps in Blender 2.8 with Modifiers. или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Today we are looking at how to make snow caps inside Blender 2.8 using the modifier stack and basic modelling. ------------------------------------------------------- Find Michael on Twitter: / michaelkinsey1 Find Michael on ArtStation: https://www.artstation.com/michaelkinsey ------------------------------------------------------- Join the DiNusty Discord: https://discordapp.com/invite/5Qe3Skg ------------------------------------------------------- Important Blender 2.8 Shortcuts: Shift+A to add new mesh or object Ctrl+J to join objects 1, 2, 3 selection type (3D view) 1, 2, 3, 4 selection type (2D/UV view) Left / Right mouse - Select Shift adds to the selection Ctrl makes a path to selected Ctrl+L selects all connected E - Extrude I - Inset Ctrl+B - Bevel G - Move R - Rotate S - Scale F - Fill x - delete menu Y - Split K - Knife Alt+M - merge G+G - Edge Slide Shift+D - Duplicate selected H to hide selection, Alt H to unhide U for Unwrap menu W - context menus (Right Click Select) Right Click - context menus (Default Left Click Select) Shift+Tab - Toggle Snapping Ctrl+Shift+Tab - change snapping option Z - Shading menu #blender #show #snowcaps #gameart #procedural #Modifiers