• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

🐒 INSANE 180MPH 600HP TOYOTA MR2 TURBO REVIEW! *K20 SWAP* скачать в хорошем качестве

🐒 INSANE 180MPH 600HP TOYOTA MR2 TURBO REVIEW! *K20 SWAP* 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
🐒 INSANE 180MPH 600HP TOYOTA MR2 TURBO REVIEW! *K20 SWAP*
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 🐒 INSANE 180MPH 600HP TOYOTA MR2 TURBO REVIEW! *K20 SWAP* в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 🐒 INSANE 180MPH 600HP TOYOTA MR2 TURBO REVIEW! *K20 SWAP* или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 🐒 INSANE 180MPH 600HP TOYOTA MR2 TURBO REVIEW! *K20 SWAP* в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



🐒 INSANE 180MPH 600HP TOYOTA MR2 TURBO REVIEW! *K20 SWAP*

Full review of Idnan's incredible Toyota MR2 Roadster / Toyota MRS running a full Honda K20 turbo swap from a Honda Civic Type R EP3! With just over 600hp on high boost this is a crazy machine with immense power to weight ratio! Boosted VTEC for the win! The 1.8 VVTI-L was junked in favour of the very popular K20 boosted setup. Fully forged with a whole host of trick aftermarket parts including big single turbo, Haltech ECU, water meth injection, 1050cc injectors, custom flame throwing exhaust system, larger fuel pumps and a whole host of other trick modifications! If you like modified cars then look no further. With a well sorted chassis, ample bracing, Yellowspeed coilovers, Toyo 888 tires and fake Regamasters this one MR2 that you don't want to race! Bike quick? We think so! Sit back, relax and grab a brew as John takes you on the ride of your life! Hope you enjoy the video, make sure to subscribe, like and comment below to keep fresh content coming! Peace ML --- 🐒 Official ML merch! ! - https://monkylondon.com 🐒 Join the ML family! -   / monkylondon   🐒 Like the ML Spotify playlist! - https://open.spotify.com/playlist/4Rz... Keep up to speed! - ► Instagram:   / monkylondon   ► Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?... ► TikTok:   / monkylondonofficial   Send us cool stuff with the possibility of getting it featured on the channel! :) Monky London, JTI Motorsport, Unit C, Nyewood Business Park, Nyewood, Petersfield. GU31 5HA Don't miss out out on the latest ML madness, do a subscribe! -    / monkylondon   Want to have your car featured on the channel and have something sick to show the grandkids? See here yo: https://www.monkylondon.com/pages/fea... --- #TOYOTA #VTEC #ANIMAL 🐒 MR2 VS BMW M5 - 600HP MR2 FIRE BREATHING MONSTER! K20 TURBO SWAP Toyota MR2 Roadster / MRS Info The third-generation MR2 was marketed as the Toyota MR-S in Japan, Toyota MR2 Spyder in the US, and the Toyota MR2 Roadster in Europe, except for France and Belgium, where it was marketed as the Toyota MR Roadster.[3] Also known as the Midship Runabout-Sports, the newest MR2 took a different approach than its predecessor, most obviously becoming a convertible and receiving the 'Spyder' marketing nomenclature. Spyder exterior The first prototype of MR-S appeared in 1997 at the Tokyo Motor Show. The MR2 Spyder chief engineer Harunori Shiratori said, "First, we wanted true driver enjoyment, blending good movement, low inertia, and lightweight. Then, a long wheelbase to achieve high stability and fresh new styling; a mid-engine design to create excellent handling and steering without the weight of the engine upfront; a body structure as simple as possible to allow for easy customizing, and low cost to the consumer."[28] The only engine available for the ZZW30 was the all-aluminum alloy 1ZZ-FED, a 1.8 L (1,794 cc) inline-four engine. Like its predecessors, it used DOHC and 4 valves per cylinder. The intake camshaft timing was adjustable via the VVT-i system, which was introduced earlier on the 1998 MR2 in some markets. Unlike its predecessors, however, the engine was placed onto the car the other way round, with the exhaust manifold towards the rear of the car instead of towards the front. The maximum power of 138 bhp (140 PS; 103 kW) at 6,400 rpm and 126 lb⋅ft (171 N⋅m) of torque at 4,400 rpm[50] was quite a drop from the previous generation, but thanks to the lightness of the car it could still move quite quickly, accelerating from 0 to 100 km/h (62 mph) in 6.8 to 8.7 seconds depending on the transmission option,[51][52] the SMT being unable to launch and shift as quickly as the conventional manual transmission.[53] Curb weight is 996 kg (2,195 lb) for manual transmission models. In addition to the 5-speed manual transmission, a 6-speed manual and 5-speed SMT were made available starting in 2002. A form of automated manual transmission, the SMT has no conventional H-pattern shift lever nor clutch pedal. The driver shifts gears by tapping the shift lever forward or backward or by pressing steering-wheel-mounted buttons. Clutch engagement is automated, and the system modulates the throttle on downshifts, matching engine speed to transmission speed seamlessly. The system prioritizes clutch life over shift speed, hence shifts and launches are slower and gentler than those a human driver can perform using a conventional manual transmission, hindering rapid acceleration somewhat. Unlike similar systems offered in contemporary sports cars, the SMT lacks a fully automated mode emulating an automatic transmission.[53] The SMT automatically shifts to second and then first gear when stopping. The SMT was a standard feature in the Australian market; however, air conditioning was optional. After 2003, a 6-speed SMT was an option.

Comments
  • 650HP Toyota MR2 *K20 HONDA VTEC TURBO* REVIEW on AUTOBAHN 2 года назад
    650HP Toyota MR2 *K20 HONDA VTEC TURBO* REVIEW on AUTOBAHN
    Опубликовано: 2 года назад
  • Comedy Club: Голосовые от друга | Батрутдинов, Карибидис, Шкуро @ComedyClubRussia 1 день назад
    Comedy Club: Голосовые от друга | Батрутдинов, Карибидис, Шкуро @ComedyClubRussia
    Опубликовано: 1 день назад
  • This 700 HP K Swapped Turbo MR2 Spyder is *INSANE* 4 года назад
    This 700 HP K Swapped Turbo MR2 Spyder is *INSANE*
    Опубликовано: 4 года назад
  • Оборона Малой Токмачки Рухнула💥До Гуляйполя Осталось 3 КМ🚨 Военные Сводки За 16.11.2025 📅 3 часа назад
    Оборона Малой Токмачки Рухнула💥До Гуляйполя Осталось 3 КМ🚨 Военные Сводки За 16.11.2025 📅
    Опубликовано: 3 часа назад
  • Best of Modified Cars Drag Racing! - 1400HP Skyline GTR, 1250HP C63S 4-Matic, RX-7 3-Rotor Turbo,... 1 день назад
    Best of Modified Cars Drag Racing! - 1400HP Skyline GTR, 1250HP C63S 4-Matic, RX-7 3-Rotor Turbo,...
    Опубликовано: 1 день назад
  • Оживили  редкий МАЗ 509  из СССР / Брать или не брать? 12 часов назад
    Оживили редкий МАЗ 509 из СССР / Брать или не брать?
    Опубликовано: 12 часов назад
  • ЖЕСТЬ! Rolls-Royce стоял без крыши 2 года — ШОК,  но я его купил! 10 часов назад
    ЖЕСТЬ! Rolls-Royce стоял без крыши 2 года — ШОК, но я его купил!
    Опубликовано: 10 часов назад
  • MR2 2ZZ v K20 v 2AR at LMC Aintree 4 месяца назад
    MR2 2ZZ v K20 v 2AR at LMC Aintree
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Замена MR2 Spyder Monster V8 — часть 1 3 года назад
    Замена MR2 Spyder Monster V8 — часть 1
    Опубликовано: 3 года назад
  • HOW TO BUILD A FAST MR2 SPYDER - Danny's TURBO MR2 ZZW30 11 месяцев назад
    HOW TO BUILD A FAST MR2 SPYDER - Danny's TURBO MR2 ZZW30
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Toyota MRS/MR2 2ZZ I The Supercar Gateway 2 года назад
    Toyota MRS/MR2 2ZZ I The Supercar Gateway
    Опубликовано: 2 года назад
  • 13 СМЕРТОНОСНЫХ ОРУЖИЙ, КОТОРЫМ НЕ НУЖЕН ПОРОХ, НА AMAZON! 4 недели назад
    13 СМЕРТОНОСНЫХ ОРУЖИЙ, КОТОРЫМ НЕ НУЖЕН ПОРОХ, НА AMAZON!
    Опубликовано: 4 недели назад
  • Сколько стоил бюджетный K Swapped MR-2 Spyder? 9 месяцев назад
    Сколько стоил бюджетный K Swapped MR-2 Spyder?
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Toyota MR2 с турбонаддувом V6 мощностью 850 л.с. — собранный вручную монстр, покоряющий подъемы в... 3 года назад
    Toyota MR2 с турбонаддувом V6 мощностью 850 л.с. — собранный вручную монстр, покоряющий подъемы в...
    Опубликовано: 3 года назад
  • ON THE LIMIT! 2ZZ Toyota MR2 Dancing on the Nürburgring! 10 месяцев назад
    ON THE LIMIT! 2ZZ Toyota MR2 Dancing on the Nürburgring!
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • BUILDING AN MR2 IN 10 MINUTES 6 лет назад
    BUILDING AN MR2 IN 10 MINUTES
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Замена 2zz на 1zz турбо - mr2 spyder / roadster 8 лет назад
    Замена 2zz на 1zz турбо - mr2 spyder / roadster
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Подробное описание комплекта обвеса RB200 для Toyota MR2 1 год назад
    Подробное описание комплекта обвеса RB200 для Toyota MR2
    Опубликовано: 1 год назад
  • THIS 650BHP *K20 TURBO SWAPPED* MR2 IS NUTS!.. BUT ENDS BADLY 4 года назад
    THIS 650BHP *K20 TURBO SWAPPED* MR2 IS NUTS!.. BUT ENDS BADLY
    Опубликовано: 4 года назад
  • EPIC: Toyota MR2 + Zurawski 1.8T Swap! // Nürburgring 1 месяц назад
    EPIC: Toyota MR2 + Zurawski 1.8T Swap! // Nürburgring
    Опубликовано: 1 месяц назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5