У нас вы можете посмотреть бесплатно Why Video Game Audio (still) fakes so much [ListenIn #05] или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this episode of ListenIn, we're going over why Video Game Sound Design is (still) all smoke and mirrors and why (true) Audio RayTracing is not a thing yet. Additionaly, we will cover the fundamentals of sound behavior and how Video Games try to replicate them. Full playlist: • ListenIn - Sound Design for everyone WWise, FMOD, Unreal Engine Navigation: 00:00 - Intro 00:22 - Prelude: The evolution of Video Game Graphics 02:40 - The current State of Game Audio 04:34 - How sound spreads/Blocking & Diffraction 06:55 - Penetration 07:36 - Absorption & Reflection/Reverb 11:09 - Distant sound(s) 14:12 - Closing thoughts