• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Hulzfforma G366, Stihl MS361 muffler mod 30% Boost performance, re-engineereing muffler скачать в хорошем качестве

Hulzfforma G366, Stihl MS361 muffler mod 30% Boost performance, re-engineereing muffler 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Hulzfforma G366, Stihl MS361 muffler mod 30% Boost  performance, re-engineereing muffler
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Hulzfforma G366, Stihl MS361 muffler mod 30% Boost performance, re-engineereing muffler в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Hulzfforma G366, Stihl MS361 muffler mod 30% Boost performance, re-engineereing muffler или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Hulzfforma G366, Stihl MS361 muffler mod 30% Boost performance, re-engineereing muffler в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Hulzfforma G366, Stihl MS361 muffler mod 30% Boost performance, re-engineereing muffler

Muffler Mod to Hulzfforma G366, Stihl MS361 clone. Upgraded after 3 years in service. , DIY video starts with a current performance demo, then muffler removal, splitting the muffler, completely gutting all of the interruptions to exhaust flow. This includes the diffuser, the reverse inlet, the transition outlet to the rear, and the final forward deflector. Then reassembly with welding, painting, and installation. This process of splitting the muffler allows us to do much more than provide a larger outlet pipe. It stops the exhaust from being redirected 3 times inside the muffler, and significantly reduces internal muffler heat thereby reducing external heat on the jug and piston. Then we also remove the rear exhaust deflector, additionally reducing heat to the engine. Reducing all of this external heat from the muffler to the engine allows the cylinder and piston to run cooler. A cooler engine and piston means cooler inter temperatures allowing for a denser air fuel mixture to produce more power. That is why the performance increased so significantly. We did not just slap another port on to the muffler. Now without a dyno we can not know exactly what the real gain is, but even if our evaluation is in error by 13% then we still had a 20% gain in performance. Thanks for watching and have a great day

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5