У нас вы можете посмотреть бесплатно How McDonald’s uses data to gain a 360 view of the customer или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this fireside chat, Melanie Mingas, editor-in-chief at CX Network, spoke to Tarv Nijjar, global senior director – CX transformation – data analytics and AI at McDonald's, about how the fast-food giant created seamless and memorable customer experiences by developing a deep understanding of its customers. CX Network is the online community for those who live and breathe the customer experience. Discover how to become a member for FREE at https://bit.ly/3BsaXCP Find us on LinkedIn: / cx-network Join our LinkedIn group: / 8186156 Find us on Twitter: / cx_network Like us on Facebook: / cxnetwork Email: [email protected]