У нас вы можете посмотреть бесплатно New York Festivals AME Greater China Awards 2024 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
The New York Festivals® AME Greater China Awards has concluded its inaugural year, recognizing outstanding creative excellence and marketing effectiveness in Greater China. After a rigorous judging process, we are proud to announce the winners. 2024 AME Greater China Awards Winners: Gold Award: Campaign: Kuaishou Live Again 快手《LIVE AGAIN 重生ID》 Agency: TOPic & Loong Brand: Kuaishou 快手 Category: Promotion of Health & Human Services Silver Award: Campaign: Propose a Day Off for Winter Solstice 建议冬至放一天假 Agency: Shanghai Tian Yu Kong Advertising 上海天与空广告有限公司 Brand: ele.me 饿了么 Category: Socially Conscious Content Bronze Award: Campaign: Noodles Forbes 桶泡面让中国涌现了 300 万 “富豪 Agency: BlueFocus 蓝色光标 Brand: JinMaiLang – LaMianFan 今麦郎 Category: Activation and Engagement Finalist Awards: TOPic & Loong: "Kuaishou ‘Live Again’” for Kuaishou in Corporate Image and Social Media Community Management. PAWPAW: "Meituan & Jia Bing: Enjoy Spring Like I Do" for Meituan in Influencer Marketing. Banana Balloon: “WheelCheer” for Tencent Parental Guardian Platform in Social Equality - Diversity, Equity, and Inclusion. BlueFocus: "Strange Fun Goods Contest" for DouYin in Avante Garde / Innovative.