У нас вы можете посмотреть бесплатно 8 Frames in 16ms: Rollback Networking in Mortal Kombat and Injustice 2 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this 2018 GDC talk, Netherrealm Games' Michael Stallone describes the drastic engine changes, optimizations, and tools that are involved in rolling back and simulating up to 8 game frames in 16ms in games like Mortal Kombat and Injustice 2. Register for GDC: https://ubm.io/2yWXW38 Join the GDC mailing list: http://www.gdconf.com/subscribe Follow GDC on Twitter: / official_gdc GDC talks cover a range of developmental topics including game design, programming, audio, visual arts, business management, production, online games, and much more. We post a fresh GDC video every day. Subscribe to the channel to stay on top of regular updates, and check out GDC Vault for thousands of more in-depth talks from our archives.