• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

5 Customer Experience Trends for 2025 by Steven Van Belleghem скачать в хорошем качестве

5 Customer Experience Trends for 2025 by Steven Van Belleghem 10 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
5 Customer Experience Trends for 2025 by Steven Van Belleghem
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 5 Customer Experience Trends for 2025 by Steven Van Belleghem в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 5 Customer Experience Trends for 2025 by Steven Van Belleghem или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 5 Customer Experience Trends for 2025 by Steven Van Belleghem в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



5 Customer Experience Trends for 2025 by Steven Van Belleghem

Here’s a condensed summary for your YouTube description: --- *The 5 Hottest CX Trends for 2025* Customer experience (CX) is entering a transformative era, fueled by AI advancements. These changes present incredible opportunities but also significant challenges for businesses. Here's a look at the key trends shaping CX in 2025: 1. **The Age of AI Agents**: Generative AI is evolving rapidly, with companies like Microsoft, Google, and Salesforce launching agentic AI tools. These systems, capable of autonomous actions, will remove customer friction and reshape digital interactions. Imagine planning an entire trip or solving complex tasks with zero-click assistance. 2. **Authenticity is Overrated**: Artificially created experiences, like Disney or Coldplay concerts, resonate deeply. Businesses should focus on creating impactful, brand-aligned moments rather than chasing elusive "authenticity." 3. **The Big Reset of Customer Care & Trust**: With AI-driven customer care becoming faster and more efficient, trust will become the ultimate differentiator. Companies must prioritize transparency, reliability, and proactive communication to build meaningful relationships. 4. **Redefining Human Magic**: In a world of automation, human touchpoints become precious. Brands must ensure human connection remains accessible, offering unique, emotionally resonant experiences. Leaders like Hubert Joly (Best Buy) and Sumit Singh (Chewy) demonstrate how empathy and empowerment can create "human magic." 5. **The Rise of the CX Leader**: Exceptional CX demands leadership at every level. CX-driven leaders like Lego's Jørgen Vig Knudstorp and Chewy’s Sumit Singh showcase the power of empathy, fieldwork, and long-term thinking to create structural customer-centric solutions. As AI continues to reshape CX, businesses must balance efficiency with human-centered strategies to foster trust and delight their customers. #CustomerExperience #CXTrends2025 #AI #Innovation --- Feel free to subscribe to the Steven Van Belleghem Youtube Channel or check www.stevenvanbelleghem.com

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5