• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Be fundamentally different, not incrementally better | Jag Duggal (Nubank, Facebook, Google) скачать в хорошем качестве

Be fundamentally different, not incrementally better | Jag Duggal (Nubank, Facebook, Google) 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Be fundamentally different, not incrementally better | Jag Duggal (Nubank, Facebook, Google)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Be fundamentally different, not incrementally better | Jag Duggal (Nubank, Facebook, Google) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Be fundamentally different, not incrementally better | Jag Duggal (Nubank, Facebook, Google) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Be fundamentally different, not incrementally better | Jag Duggal (Nubank, Facebook, Google) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Be fundamentally different, not incrementally better | Jag Duggal (Nubank, Facebook, Google)

Jag Duggal is chief product officer at Nubank, a decacorn neobank founded in Brazil. It’s valued at over $30 billion, is bigger than Coinbase, Robinhood, Affirm, and SoFi combined, has 100 million customers (more than Bank of America!) while only operating in three countries in Latin America, and 80% to 90% of its growth comes through word of mouth. Prior to Nubank, Jag was a director of product management at Facebook, a senior vice president at Quantcast, and a product leader at Google. In our conversation, we discuss: • How Nubank builds a fanatical user base • Tactics for driving word-of-mouth growth • Measuring customer love through the Sean Ellis score • The importance of strategic clarity • The role of category design in creating successful products • Why companies should strive to be “fundamentally different,” not “incrementally better” • Nubank’s vision for an AI-powered banking future — Brought to you by: • WorkOS—Modern identity platform for B2B SaaS, free up to 1 million MAUs: https://workos.com/lenny • Mercury—The powerful and intuitive way for ambitious companies to bank: https://mercury.com/ • OneSchema—Import CSV data 10x faster: https://oneschema.co/lenny Find the transcript and references at: https://www.lennysnewsletter.com/p/be... Where to find Jag Duggal: • LinkedIn:   / jagduggal   Where to find Lenny: • Newsletter: https://www.lennysnewsletter.com • X:   / lennysan   • LinkedIn:   / lennyrachitsky   In this episode, we cover: (00:00) Jag’s background (04:34) Nubank’s remarkable achievements (06:01) Nubank’s product development process (11:23) Nubank’s values (12:16) Building products people love fanatically (15:21) The Sean Ellis score (21:27) An example project using the Sean Ellis score (25:07) Picking up the phone and calling customers (28:20) The importance of starting small and iterating (30:42) Pushing back effectively (34:10) Uncovering pain points through customer research (37:53) An example of setting a clear hypothesis (43:11) Developing a strategy (52:16) “Be fundamentally different, not incrementally better” (53:10) Category design (57:37) Nubank’s founding story and goals for the future (01:00:46) Advice for adding new product lines (01:03:46) The future of fintech and banking (01:09:23) AI corner (01:12:34) Failure corner (01:20:24) Key takeaways (01:22:11) Lightning round Production and marketing by https://penname.co/. For inquiries about sponsoring the podcast, email [email protected]. Lenny may be an investor in the companies discussed.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5