У нас вы можете посмотреть бесплатно Add Dedicated Game Server to Unity's BossRoom Multiplayer sample using NGO Netcode for Game Objects или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Learn step-by-step how to add and host a dedicated game server to Unity's Boss Room multiplayer sample, which uses Unity's Netcode for Game Objects, through Edgegap's game server hosting & orchestration. From a brand-new project to two connected players, this video goes into detail on how to add Unity's Boss Room sample, create a deployment (game server) on Edgegap's platform, and then testing the example with two players through ParrelSync. Links Edgegap's Documentation for Unity's BossRoom multiplayer sample using NGO (Unity's Netcode for Game Objects): https://docs.edgegap.com/docs/sample-... Edgegap's modified Boss Room sample (GitHub): https://github.com/edgegap/netcode-sa... ParrelSync (GitHub): https://github.com/VeriorPies/ParrelSync Chapters 00:00 Intro 00:15 Setting up Project & Adding Unity's Boss Room sample 02:03 Host Dedicated Game Server on Edgegap 04:01 Testing & Adding Unity's Multiplayer Play Mode 05:58 Next Steps 06:21 Endslate