У нас вы можете посмотреть бесплатно How Brand Exposure Affects Decision Making | Ryan Rahinel | TEDxUCincinnati или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Ryan Rahinel studies brands. Here, he shows how simply being exposed to brands can unconsciously prepare us for preference-based decisions, and therefore make those decisions feel easier to make. Ryan Rahinel, B.Comm., Ph.D., is an Assistant Professor of Marketing at UC. Ryan’s research on the interface between the physical environment and product attributes has been published in leading journals in marketing and psychology and has been covered in various media outlets. This talk was given at a TEDx event using the TED conference format but independently organized by a local community. Learn more at https://www.ted.com/tedx