У нас вы можете посмотреть бесплатно Feedback Matters: How To Add Customer Insights and Metrics to Your Leadership Strategy или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This episode is sponsored by Thinkific: https://www.thinkific.com/modern/ 0:00 - Introduction 3:16 - Diana's Career Story 6:15 - Challenges with the Supply Chain 7:40 - Logistics at XPO 9:00 - How To Operate At High Efficiency 10:33 - How Sales And CX Are Connected 11:57 - What Is Sales Operations? 13:30 - Feedback Loops 14:44 - The Future Of Logistics 15:45 - Self-Driving Trucks 16:07 - All About XPO's Drivers 18:56 - Diana's Advice On CX Leadership 21:48 - Metrics & NPS 23:58 - How Economic Trends Impact XPO 24:46 - The Future of XPO 25:20 - Rapid-Fire Questions -- Dubbed "The Queen Of Customer Experience" by Meta, Blake Morgan is a keynote speaker, customer experience futurist, and author of “The Customer Of The Future: 10 Guiding Principles For Winning Tomorrow’s Business”, an Amazon, Book Authority, and Porchlight bestseller. She is the host of The Modern Customer Podcast. Visit her website here: https://blakemichellemorgan.com/