• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Feedback Matters: How To Add Customer Insights and Metrics to Your Leadership Strategy скачать в хорошем качестве

Feedback Matters: How To Add Customer Insights and Metrics to Your Leadership Strategy 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Feedback Matters: How To Add Customer Insights and Metrics to Your Leadership Strategy
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Feedback Matters: How To Add Customer Insights and Metrics to Your Leadership Strategy в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Feedback Matters: How To Add Customer Insights and Metrics to Your Leadership Strategy или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Feedback Matters: How To Add Customer Insights and Metrics to Your Leadership Strategy в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Feedback Matters: How To Add Customer Insights and Metrics to Your Leadership Strategy

This episode is sponsored by Thinkific: https://www.thinkific.com/modern/ 0:00 - Introduction 3:16 - Diana's Career Story 6:15 - Challenges with the Supply Chain 7:40 - Logistics at XPO 9:00 - How To Operate At High Efficiency 10:33 - How Sales And CX Are Connected 11:57 - What Is Sales Operations? 13:30 - Feedback Loops 14:44 - The Future Of Logistics 15:45 - Self-Driving Trucks 16:07 - All About XPO's Drivers 18:56 - Diana's Advice On CX Leadership 21:48 - Metrics & NPS 23:58 - How Economic Trends Impact XPO 24:46 - The Future of XPO 25:20 - Rapid-Fire Questions -- Dubbed "The Queen Of Customer Experience" by Meta, Blake Morgan is a keynote speaker, customer experience futurist, and author of “The Customer Of The Future: 10 Guiding Principles For Winning Tomorrow’s Business”, an Amazon, Book Authority, and Porchlight bestseller. She is the host of The Modern Customer Podcast. Visit her website here: https://blakemichellemorgan.com/

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5