• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Parallel view-dependent level-of-detail control (IEEE TVCG 2010) скачать в хорошем качестве

Parallel view-dependent level-of-detail control (IEEE TVCG 2010) 9 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Parallel view-dependent level-of-detail control (IEEE TVCG 2010)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Parallel view-dependent level-of-detail control (IEEE TVCG 2010) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Parallel view-dependent level-of-detail control (IEEE TVCG 2010) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Parallel view-dependent level-of-detail control (IEEE TVCG 2010) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Parallel view-dependent level-of-detail control (IEEE TVCG 2010)

See project page http://hhoppe.com/proj/pvdlod/ Video (without audio) accompanying the technical paper: Liang Hu, Pedro Sander, Hugues Hoppe. Parallel view-dependent level-of-detail control. IEEE Trans. Vis. Comput. Graphics, 16(5), 2010. Abstract: We present a scheme for view-dependent level-of-detail control that is implemented entirely on programmable graphics hardware. Our scheme selectively refines and coarsens an arbitrary triangle mesh at the granularity of individual vertices to create meshes that are highly adapted to dynamic view parameters. Such fine-grain control has previously been demonstrated using sequential CPU algorithms. However, these algorithms involve pointer-based structures with intricate dependencies that cannot be handled efficiently within the restricted framework of GPU parallelism.We show that by introducing new data structures and dependency rules, one can realize fine-grain progressive mesh updates as a sequence of parallel streaming passes over the mesh elements. A major design challenge is that the GPU processes stream elements in isolation. The mesh update algorithm has time complexity proportional to the selectively refined mesh, and moreover can be amortized across several frames. The result is a single standard index buffer than can be used directly for rendering. The static data structure is remarkably compact, requiring only 57% more memory than an indexed triangle list. We demonstrate real-time exploration of complex models with normals and textures, as well as shadowing and semitransparent surface rendering applications that make direct use of the resulting dynamic index buffer.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5