У нас вы можете посмотреть бесплатно VALUE INVESTING: The Brand Value Index (.BVAL) Constituent Profile: Smuckers или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
The Brand Value Index uses active research to identify undervalued strong brands. That research, generated by Core Brand Analytics for over 25 years, begins with surveys of over 10,000 target-familiar, highly educated, and director-level and higher individuals they consider experts on each target company’s brand strength. CoreBrand scores responses on a 1-100 scale to quantify perceptions about the strength of the target company brand reputation, its management team, and its investment potential. Brandometry uses these brand signals to identify the strongest brands and employs a model developed with EQM Indexes to create a basket of undervalued strong brands. The Brand Value Index is accessible as a 40 Act Fund (ETF) or Separately Managed Fund (SMA).