У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Fix Servo Shift Brake Issues on LeBlond Regal Lathes или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Having issues shifting gears or engaging the brake on your LeBlond Regal Servo Shift lathe? Service Manager Christopher Smith walks you through a full diagnostic and repair process for solving brake problems, testing the DC rectifier, bench testing the servo shift, and adjusting the accessory pin clearance. Learn how to: • Test DC voltage from the rectifier (13”–19” use 50–60V, 24”+ use 90V) • Adjust accessory pins for proper brake engagement (0.018"" max gap) • Diagnose ZVM & speed sensor failures • Bench test the servo shift with compressed air • Identify brittle nylon valve slides & pistons • Realign valve slides using neutral timing holes 🔩 Recommended Oil: Mobil DTE 26 or Performance Plus AW68 📞 Need parts, help, or support? Call: +1 (888) 532-5663 Visit: https://leblondusa.com 0:00 Intro & Rectifier Check 0:43 DC Voltage Ranges Explained 1:17 Brake Accessory Pin Clearance (0.018"") 2:00 ZVM & Speed Monitor Jumper Test 3:12 Servo Shift Breakdown & Internal Parts 4:50 Nylon Pistons vs. Upgraded Aluminum Pistons 5:56 Disassembly: Pins, Valves, and Setup 7:00 Bench Testing Servo Shift with Air 9:30 Neutral Gear Alignment Trick 10:30 Final Notes & Support Contact #ServoShift #LeBlondLathe #LatheTroubleshooting #MachinistTips #MetalLatheRepair