У нас вы можете посмотреть бесплатно How to replace a BMW 335i MSD80 DME with a USED MSD81 using CGDI или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
I swap the factory N54 MSD80 DME, which is known for IGBT or mosfet coil driver failures, for a used MSD81 ECU from a junkyard 535i, program it, and code the fuel injectors with INPA. CGDI is able to extract the ISN and write it to the CAS module so that EWS still works and the car will start. Early versions of the E90 use the MSD80 while most later BMWs including the E82, E60, E71, E89, and F01 with the N54 engine use the updated MSD81 DME. Chapter: 0:00 - Intro 0:43 - CGDI programming setup 1:00 - Read ISN from used MSD81 2:42 - Read CAS ISN 3:28 - Write CAS ISN 4:21 - Fuel injector coding with INPA 5:37 - Starting the car 6:22 - Reading codes with MHD to show EWS manipulation error 6:42 - EWS manipulation error cleared with correct VIN