• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Il-106 to PAK Ta—Why Russia’s 200-Ton Military Jet Is Still Not Flying скачать в хорошем качестве

Il-106 to PAK Ta—Why Russia’s 200-Ton Military Jet Is Still Not Flying 3 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Il-106 to PAK Ta—Why Russia’s 200-Ton Military Jet Is Still Not Flying
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Il-106 to PAK Ta—Why Russia’s 200-Ton Military Jet Is Still Not Flying в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Il-106 to PAK Ta—Why Russia’s 200-Ton Military Jet Is Still Not Flying или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Il-106 to PAK Ta—Why Russia’s 200-Ton Military Jet Is Still Not Flying в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Il-106 to PAK Ta—Why Russia’s 200-Ton Military Jet Is Still Not Flying

In this video, we explore Russia’s ambitious PAK TA (Prospective Aviation Complex of Transport Aviation) program—once envisioned to deliver 80 new heavy transport aircraft capable of carrying 200 tons at hypersonic speeds by 2024. Now rebranded as the Il-106, the project has faced significant delays due to engine development challenges, structural complexities, and geopolitical setbacks. From its origins in the 1980s to the revived designs in 2015 and the continuing research efforts in 2025, we’ll break down: Why the PAK TA project was delayed How it compares to the An-124 "Ruslan" and Il-76 What the Il-106 could become in the 2030s The technical obstacles around developing 35–40 ton thrust engines Russia’s current reliance on legacy aircraft Timestamps: Introduction Origins of the PAK TA Project Redesign as Il-106 Engine Development Roadblocks Geopolitical Factors What’s Next for Russian Military Aviation? 🔔 Don’t forget to like, subscribe, and hit the bell icon for updates on global aerospace developments. 📢 Comment below: Do you think Russia will manage to get the Il-106 into production by 2030? #RussiaAviation #PAKTA #Il106 #MilitaryAircraft #RussianAirForce #DefenseNews #AviationTechnology #HypersonicAircraft #FutureOfFlight #ArmsRace Be a Member for exclusive privileges -    / @altitudeaddicts   Twitter : https://x.com/AltitudeAddicts Website: https://www.altitudeaddicts.com

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5