• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

I made a better Ray-Tracing engine скачать в хорошем качестве

I made a better Ray-Tracing engine 2 years ago

namepointer

ai

programming

machine

learning

machine learning

tutorial

technology

mathematics

science

coding

artificial intelligence

artificial inteligence

name pointer

ray tracing

raytracing

rtx

rendering

3d

opengl

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
I made a better Ray-Tracing engine
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: I made a better Ray-Tracing engine в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно I made a better Ray-Tracing engine или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон I made a better Ray-Tracing engine в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



I made a better Ray-Tracing engine

Two years ago, I showed you how I created a simple ray-tracer from scratch. This is my attempt at improving my first version and showing you how I did it! ► My new Discord server:   / discord   ► My first Ray-tracing attempt:    • I created my own Ray Tracing Engine f...   ► Source code: https://github.com/carl-vbn/opengl-ra... ► Valuable resources: OpenGL tutorials: https://learnopengl.com/ Ray-tracing blog post: http://three-eyed-games.com/2018/05/0... ImGUI Library: https://github.com/ocornut/imgui TheCherno's Bloom video:    • Bloom.   🎵 Music from Epidemic Sound, register with my link to support the channel and get a discount: https://www.epidemicsound.com/referra... Detailed description: In this video, I explain how I created a ray tracing engine in C++ using OpenGL. Raytracing is a rendering algorithm that can be used to generate photorealistic images with nice shadows and reflections. The technology has recently been made accessible to many when NVIDIA announced their RTX graphics cards. I successfully implemented lighting, soft shadows, ray-traced global illumination, progressive rendering, reflections and more. Chapters: 0:00 - Intro 1:23 - GPU acceleration 2:06 - Ray-tracing recap 3:10 - Direct illumination 4:37 - First result 4:42 - Soft shadows 5:20 - New result 5:39 - User interface 6:27 - Indirect illumination 8:18 - Progressive rendering 9:42 - Reflections 10:24 - Skybox 10:51 - Recursion problem 13:50 - Anti-aliasing 14:33 - Bloom 15:24 - Final results & conclusion #Raytracing #OpenGL

Comments
  • How does Ray Tracing Work in Video Games and Movies? 9 months ago
    How does Ray Tracing Work in Video Games and Movies?
    Опубликовано: 9 months ago
    1070401
  • Coding Adventure: Ray Tracing 2 years ago
    Coding Adventure: Ray Tracing
    Опубликовано: 2 years ago
    1377482
  • Rendering 2D objects - Software from scratch 5 months ago
    Rendering 2D objects - Software from scratch
    Опубликовано: 5 months ago
    64878
  • I Tried Making A Fully Ray Traced Game 1 year ago
    I Tried Making A Fully Ray Traced Game
    Опубликовано: 1 year ago
    239385
  • How Ray Tracing (Modern CGI) Works And How To Do It 600x Faster 2 years ago
    How Ray Tracing (Modern CGI) Works And How To Do It 600x Faster
    Опубликовано: 2 years ago
    600593
  • When Your Game Is Bad But Your Optimisation Is Genius 1 year ago
    When Your Game Is Bad But Your Optimisation Is Genius
    Опубликовано: 1 year ago
    1741870
  • I made it FASTER // Code Review 3 years ago
    I made it FASTER // Code Review
    Опубликовано: 3 years ago
    563540
  • How do Video Game Graphics Work? 1 year ago
    How do Video Game Graphics Work?
    Опубликовано: 1 year ago
    4569989
  • Writing a Physics Engine from scratch - collision detection optimization 2 years ago
    Writing a Physics Engine from scratch - collision detection optimization
    Опубликовано: 2 years ago
    832951
  • Simulating the Evolution of a Zombie Pandemic (Virus simulation) 4 years ago
    Simulating the Evolution of a Zombie Pandemic (Virus simulation)
    Опубликовано: 4 years ago
    1059962

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS