У нас вы можете посмотреть бесплатно Tutorial: How to Take Control of the Mouse in Lyra/CommonUI или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This video describes how to take control over the mouse in a Lyra/CommonUI game, as well as why it's needed and what you may want to do differently in your game. 00:00 Intro 00:36 How Lyra Mouse works by Default 00:58 Requirement: Solution MUST use Common UI 01:12 Step 1) Create Method: Set Input Mode 01:25 Step 2) Override Action Router (optional) 01:37 Functional Example: Controlling the Mouse 02:39 Lyra 5.2 Project Changes for this Demo 03:49 Lyra 5.2 Hacks for this Tutorial (don't hack Lyra!) 04:55 Debugging Widget (C++ in GitHub, but no the blueprint) 06:35 How NOT to Show the Mouse 07:15 Demo of how NOT to Show the Mouse 08:42 How to Mouse the Common UI Lyra Way 10:56 Ability Blueprint to C++ Set Input Mode 11:13 C++ Code Review: Set Input Mode 13:04 How to know if you must override Apply UI Input Config 14:44 Quick Look: Common UI Action Router Base 16:16 How to Override Common UI Action Router 18:17 Outro Dev Log Link: https://x157.github.io/UE5/LyraStarte... GitHub Link: https://github.com/XistGG/LyraMouseTu... Lyra Input Overview: https://x157.github.io/UE5/LyraStarte... Lyra Input Overview Video: • UE5 Lyra Input Overview