У нас вы можете посмотреть бесплатно FRAME DATA: The #1 Most Important Fighting Game Concept или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
To find the text version, go to this link and click "What's FRAME DATA?": https://moqlnkn.wordpress.com/ It's worth mentioning that "startup" and "recovery" overlap by one frame. So the total frames of a move are actually [startup] + [recovery] - 1. This is what any sane human uses when writing frame data, since it makes all the math work properly. Thus, a move with 3f startup hits on the third frame after the button is pressed. Music: Genbu Temple Theme (Street Fighter VI) Training Stage Theme (Street Fighter IV) Aoko's Stage Theme (Melty Blood: Type Lumina) May's Theme (Guilty Gear XX) EX Kyo's Theme (King of Fighters XIII) ~~~ TIMESTAMPS 00:00 - Frame Data isn't Calculus 01:01 - Frame Data isn't Memorization 01:47 - Frame Data isn't Everything 02:19 - What's a frame? 04:11 - Actual Frame Data 06:19 - Frame Advantage 09:12 - Links & Block Strings 11:11 - Punishment 13:02 - Frame Traps 16:24 - Outro ~~~ Watch my streams / moqlnkn Become a Patron to see my videos half a day early / moqlnkn Join my Discord for announcements, news, and chat / discord Find more tutorials on my website https://moqlnkn.wordpress.com