У нас вы можете посмотреть бесплатно #242 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this episode of Get Out of Wrap, Martin talks with Sam Sanford — writer, performer and former contact centre worker — whose acclaimed interactive show I Love My Job (with an asterisk!) shines a spotlight on the fascinating, funny, and deeply human world of customer service. Sam’s one-person play mixes comedy, theatre and audience interaction to explore what it really means to “communicate authentically” in a world of scripts, KPIs and AI. Drawing on her own time in call centres, she shares hilarious and heartfelt stories about the conversations we have — and the ones we wish we could. Expect discussions on: The blurred line between human and AI communication The exhaustion of constant conversation The joy (and chaos) of customer interactions Why treating people like people still matters most This episode is a celebration of the humour, absurdity and humanity at the heart of contact centre life. 🎭