• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Path to Success: ADMIN CERTIFICATION PROGRAM скачать в хорошем качестве

The Path to Success: ADMIN CERTIFICATION PROGRAM 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Path to Success: ADMIN CERTIFICATION PROGRAM
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Path to Success: ADMIN CERTIFICATION PROGRAM в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Path to Success: ADMIN CERTIFICATION PROGRAM или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Path to Success: ADMIN CERTIFICATION PROGRAM в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Path to Success: ADMIN CERTIFICATION PROGRAM

Explore the Admin Certification Program & Self-Service LMS magic in this episode with Irit Eizips and Christina Singh, VP of Customer Success at Split.io. They explore how Split.io's innovative Admin Certification Program transforms customer success strategies with gamified Self-Service Learning Management Systems (LMS). 🚀Key Highlights: Christina shares the triumphs of Split.io's Admin Certification Program. A closer look at Split Arcade, the gamified LMS sparking engagement and learning. Efficiency tips for Customer Success Managers (CSMs) to boost productivity. Choosing an LMS that ensures growth and adaptability. The crucial role of LMS in making customer onboarding seamless. 🔔 Subscribe for cutting-edge insights in customer success and tech innovation. #CustomerSuccess #LearningManagementSystem #TechInnovation #CSMPractice #SplitArcade #DigitalStrategy 👍 Like, share, and subscribe for expert insights! 👉🏻 Whenever you’re ready...If you're an 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘳𝘪𝘦𝘯𝘤𝘦𝘥 𝘦𝘹𝘦𝘤𝘶𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘣𝘶𝘪𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘊𝘚𝘔 𝘱𝘳𝘢𝘤𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦, there are three powerful ways I can help you fast-track success while avoiding common pitfalls: 1️⃣ 𝙎𝙩𝙚𝙖𝙡 𝙈𝙮 𝘾𝙪𝙨𝙩𝙤𝙢𝙚𝙧 𝙎𝙪𝙘𝙘𝙚𝙨𝙨 𝙆𝙋𝙄 𝘾𝙝𝙚𝙖𝙩𝙨𝙝𝙚𝙚𝙩 Tracking the right KPIs is the key to driving your CSM team to higher performance. Get my Customer Success KPI Cheatsheet and learn how to focus on the metrics that actually move the needle—so you can scale smarter and accelerate revenue growth. Click here to download the workbook: 🔗 https://unlock.thecustomermethod.com/... 2️⃣ 𝙅𝙤𝙞𝙣 11,000+ 𝘽2𝘽 𝙀𝙭𝙚𝙘𝙪𝙩𝙞𝙫𝙚𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙇𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧𝙨 Every week, I share strategic insights and practical tools to help you hit your quarterly goals faster while scaling your CS operations efficiently. Don’t navigate this alone - tap into a thriving community of leaders who are optimizing their CS strategies and driving serious impact. Click here to join: 🔗 https://unlock.thecustomermethod.com/... 3️⃣ 𝘽𝙪𝙞𝙡𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙧 𝙇𝙚𝙖𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝘾𝙎𝙈 𝙏𝙚𝙖𝙢 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙁𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙏𝙞𝙢𝙚? Building and running a customer success practice for the first time doesn’t have to feel like an uphill battle. With the right frameworks, you can achieve results faster than you think. I help experienced executives confidently build a proactive, high-performing CS team—without the guesswork and costly missteps of figuring it out alone. Click here to learn more: 🔗 https://unlock.thecustomermethod.com/... ABOUT OUR GUEST Christina Singh, VP of Customer Success at Split.io and Chief Mom Officer, excels in optimizing organizational processes and problem-solving. Her innovative work in creating the Split Arcade learning management system exemplifies her ability to transform complex challenges into strategic solutions. Christina’s leadership not only drives team performance but also turns at-risk clients into advocates, enhancing overall customer engagement and satisfaction. 🔗 You may connect with Christina via LinkedIn profile:   / christinawongsingh   ABOUT OUR HOST Irit Eizips is the Chief Customer Officer & CEO of CSM Practice. Irit is, a renowned expert in customer retention and upsell strategies. Irit has consistently been recognized as a Top Customer Success Strategist and Influencer since 2013 and was named one of the Top 100 Global Inspirational Leaders and Top 25 Customer Success Influencers in early 2021. Follow Irit on LinkedIn:   / eizips   ◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️◽️◾️ Additional Resources: 📑 Read: Customer Success Communities List https://www.csmpractice.com/customer-... 📑 Read: 3 New Customer Onboarding Best Practices https://www.csmpractice.com/3-new-cus... 🎥 Watch: Tips - Building an Online Community    • Tips: Building an ONLINE COMMUNITY   WorkRamp - https://www.workramp.com/ Gainsight - https://www.gainsight.com/ TIME STAMPS 00:00 Intro 00:55 CS Team 01:55 Strategic Initiative 03:02 Business Impact 06:09 Creating the System 09:28 Structure and Content 13:00 Certifications 19:55 Learning with Webinars 21:06 Client Engagement 22:54 Steps Recommended

Comments
  • UNLOCK PRODUCT GROWTH Using the Right Usage Metrics 1 год назад
    UNLOCK PRODUCT GROWTH Using the Right Usage Metrics
    Опубликовано: 1 год назад
  • USER ADOPTION Research Insights  | Podcast Overview 4 года назад
    USER ADOPTION Research Insights | Podcast Overview
    Опубликовано: 4 года назад
  • Customer Success Meets AI - How to Elevate Engagement & Delight Clients 9 месяцев назад
    Customer Success Meets AI - How to Elevate Engagement & Delight Clients
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Stop Rambling: The 3-2-1 Speaking Trick That Makes You Sound Like A CEO 4 дня назад
    Stop Rambling: The 3-2-1 Speaking Trick That Makes You Sound Like A CEO
    Опубликовано: 4 дня назад
  • What's Next for Learning Tech 1 месяц назад
    What's Next for Learning Tech
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Как создать технологический стартап без технических навыков 2 года назад
    Как создать технологический стартап без технических навыков
    Опубликовано: 2 года назад
  • Выводы за 30 лет в продажах: почему хорошим людям СТЫДНО продавать? / Константин Харский 1 день назад
    Выводы за 30 лет в продажах: почему хорошим людям СТЫДНО продавать? / Константин Харский
    Опубликовано: 1 день назад
  • How To Personalize The Onboarding Experience For Different Customer Segments 10 месяцев назад
    How To Personalize The Onboarding Experience For Different Customer Segments
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • 820 605 Cisco Customer Success Manager  Exam 1 год назад
    820 605 Cisco Customer Success Manager Exam
    Опубликовано: 1 год назад
  • Инженерная культура Netflix 1 месяц назад
    Инженерная культура Netflix
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • How to actually get hired as a Customer Success Manager 6 месяцев назад
    How to actually get hired as a Customer Success Manager
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Музыка для работы за компьютером | Фоновая музыка для концентрации и продуктивности 4 месяца назад
    Музыка для работы за компьютером | Фоновая музыка для концентрации и продуктивности
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Customer Success Management Certification - Why is it so important? 3 года назад
    Customer Success Management Certification - Why is it so important?
    Опубликовано: 3 года назад
  • Micro-QBRs: A Game-Changer for Scaling Customer Success! 10 месяцев назад
    Micro-QBRs: A Game-Changer for Scaling Customer Success!
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Inside HPE’s Secret Weapon for Customer Success: Executive Interviews Explained! 7 месяцев назад
    Inside HPE’s Secret Weapon for Customer Success: Executive Interviews Explained!
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • How to Build a Customer Portal That Actually Drives Customer Value with EverAfter (Demo included) 5 месяцев назад
    How to Build a Customer Portal That Actually Drives Customer Value with EverAfter (Demo included)
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Серебро по $71 — это ГЛУБОКИЙ НАРКОЗ, который уничтожит ваш КАПИТАЛ | Уоррен Баффет 1 день назад
    Серебро по $71 — это ГЛУБОКИЙ НАРКОЗ, который уничтожит ваш КАПИТАЛ | Уоррен Баффет
    Опубликовано: 1 день назад
  • ŻIGOLAKI PRL: 10 aktorów, którzy ZASPOKAJALI starzejące się gwiazdy dla kariery 3 дня назад
    ŻIGOLAKI PRL: 10 aktorów, którzy ZASPOKAJALI starzejące się gwiazdy dla kariery
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Magical Christmas Lights | Art Frame Screensavers | Art for your TV | 4K 1 год назад
    Magical Christmas Lights | Art Frame Screensavers | Art for your TV | 4K
    Опубликовано: 1 год назад
  • Путин идет в Крестовый поход. Схватка за Африку: конец империи Вагнера / Главная тема Трансляция закончилась 18 часов назад
    Путин идет в Крестовый поход. Схватка за Африку: конец империи Вагнера / Главная тема
    Опубликовано: Трансляция закончилась 18 часов назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5