• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to measure the true value of Facebook? | Gabriel Hughes PhD скачать в хорошем качестве

How to measure the true value of Facebook? | Gabriel Hughes PhD 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to measure the true value of Facebook? | Gabriel Hughes PhD
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to measure the true value of Facebook? | Gabriel Hughes PhD в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to measure the true value of Facebook? | Gabriel Hughes PhD или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to measure the true value of Facebook? | Gabriel Hughes PhD в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to measure the true value of Facebook? | Gabriel Hughes PhD

In this series, Gabriel Hughes PhD, CEO of Metageni, attribution inventor & pioneer shares his expertise. This video is made in collaboration with NEST Performance and focuses on #measurement of #value on #Facebook. Before founding Metageni, Gabriel was SVP of Analytics for two years at Elsevier, the world’s largest science publisher, and before that was Head of Attribution at Google for six years. Notably, at Google, he developed and patented the first Multi-Touch Attribution (MTA) solution deployed in Google Analytics, which is still available today, and worked with business leaders to make sense of cross-channel advertising data to grow sales. Before Google, Gabriel was Global Solution Development Director at TNS Plc (now Kantar) developing innovative market research solutions. His motivating interests are telling stories with data, combining people with AI to make smarter decisions and data privacy. Gabriel has a PhD in Applied Economics from Imperial College, London. Website: https://www.metageni.com/ Linkedin:   / admin   Twitter:   / metageniglobal   Get in touch with us at [email protected]

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5