У нас вы можете посмотреть бесплатно Get values from map in Unity VFX graph или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video I show how to get an array of values from a map by creating a 10 pixel wide image using GIMP graphic editor. I will then use the values in that image as floats in a Unity VFX graph to manipulate the properties in a very simple VFX graph. I also show how you can use a larger image and use its values in a more complex VFX graph. I use a subgraph operator which I downloaded from a GitHub repository shown below. Point Cache UV download link https://github.com/narranoid/Unity-VF... 00:00 Create 10 x 1 pixel image in GIMP 04:56 Import image into Unity 06:04 Get values from image in VFX graph 13:11 Use Point cache UV subgraph supporting both X and Y pixel positions 15:17 Use larger image in more complex VFX graph