• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The EMD 567 Engine That Silenced Steam in 1938 скачать в хорошем качестве

The EMD 567 Engine That Silenced Steam in 1938 1 месяц назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The EMD 567 Engine That Silenced Steam in 1938
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The EMD 567 Engine That Silenced Steam in 1938 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The EMD 567 Engine That Silenced Steam in 1938 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The EMD 567 Engine That Silenced Steam in 1938 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The EMD 567 Engine That Silenced Steam in 1938

The EMD 567 arrived in 1938 and changed North American railroading. Built by Electro-Motive Division in La Grange, this two-stroke, uniflow-scavenged diesel used a Roots blower, unit injectors, and 567 cubic inches per cylinder to deliver smooth power and easy service. In 1939 the FT demonstrator proved the case for diesel-electric locomotives in real freight service, showing railroads that a prime mover could outwork steam with better uptime and lower life-cycle costs. What silenced steam was not a single headline number, it was system economics. The 567’s modular power assemblies let shops swap cylinders fast, rebuild off line, and return units to service quickly. Standardized parts, gear-driven accessories, clear documentation, and multiple-unit control meant fewer shop hours per mile and more trains moved per day. Paired with reliable traction motors and straightforward electrical gear, the EMD package delivered availability, predictable fuel burn, and consistent performance across climates and territories. The 567 powered the FT, F3, F7, E units, SW switchers, and later the GP7 and GP9 that took dieselization deep into branch lines and yards. Railroads could scale fleets with 8, 12, or 16-cylinder versions, then extend service life with later upgrades that fit 645-series power assemblies in 567 crankcases. This video explains how the 567’s design choices, maintenance model, and fleet strategy beat steam on the only scoreboard that mattered to railroads, cost per ton-mile and trains delivered on time. #emdlocomotive --------- We do not fully own the material compiled in this video. It belongs to individuals or organizations that deserve respect and consideration. We use it under the Copyright Disclaimer Section 107 of the Copyright Act of 1976. "Fair use" is allowed for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, and research. #vintageamericanmachines #vintagefarmequipment #vintageengines

Comments
  • Locomotive Types Explained in 30 Minutes 4 часа назад
    Locomotive Types Explained in 30 Minutes
    Опубликовано: 4 часа назад
  • How a Steam Locomotive Works (Union Pacific 2 года назад
    How a Steam Locomotive Works (Union Pacific "Big Boy")
    Опубликовано: 2 года назад
  • Замороженный комбайн Holt 1920 года вернулся к жизни 8 дней назад
    Замороженный комбайн Holt 1920 года вернулся к жизни
    Опубликовано: 8 дней назад
  • How a Diesel-Electric Locomotive Works 2 года назад
    How a Diesel-Electric Locomotive Works
    Опубликовано: 2 года назад
  • How to start up a Marine Diesel Engine 2 года назад
    How to start up a Marine Diesel Engine
    Опубликовано: 2 года назад
  • The GE Locomotive That Silenced EMD in 1994 1 месяц назад
    The GE Locomotive That Silenced EMD in 1994
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Hear that Train A' Comin 6 лет назад
    Hear that Train A' Comin
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Старогодным материалам - повторное использование, 1985 3 года назад
    Старогодным материалам - повторное использование, 1985
    Опубликовано: 3 года назад
  • 10 самых ГЕНИАЛЬНЫХ конструктивных особенностей локомотивов! 2 года назад
    10 самых ГЕНИАЛЬНЫХ конструктивных особенностей локомотивов!
    Опубликовано: 2 года назад
  • The Thunder of Twin EMD 567 Engines! Behind the Scenes as Two Nohab Locomotives Prepare for Action! 11 месяцев назад
    The Thunder of Twin EMD 567 Engines! Behind the Scenes as Two Nohab Locomotives Prepare for Action!
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Внутри истребителя Me-262 1 год назад
    Внутри истребителя Me-262
    Опубликовано: 1 год назад
  • Запуск Локомотивов и Эпичные кадры. Дал дыма. 1 год назад
    Запуск Локомотивов и Эпичные кадры. Дал дыма.
    Опубликовано: 1 год назад
  • How a P-51 Mustang Works 3 года назад
    How a P-51 Mustang Works
    Опубликовано: 3 года назад
  • LMS - General Repair - 1938 - LMS Railway film 5 лет назад
    LMS - General Repair - 1938 - LMS Railway film
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Паровые экскаваторы 3 недели назад
    Паровые экскаваторы
    Опубликовано: 3 недели назад
  • No 6207 A Study in Steel 1935 12 лет назад
    No 6207 A Study in Steel 1935
    Опубликовано: 12 лет назад
  • 16,000 Ton Haul: Rescue Of A Dead Locomotive 1 месяц назад
    16,000 Ton Haul: Rescue Of A Dead Locomotive
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • The Legendary Napier Deltic - 88 Litre Opposed 2-Stroke Triangle Engine 4 года назад
    The Legendary Napier Deltic - 88 Litre Opposed 2-Stroke Triangle Engine
    Опубликовано: 4 года назад
  • The Rise and Fall of Westinghouse Gas Turbine Locomotive: How Diesel Killed It 1 месяц назад
    The Rise and Fall of Westinghouse Gas Turbine Locomotive: How Diesel Killed It
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Wash and brush up - British Transport Films - British Rail steam loco maintenance - 1950s 5 лет назад
    Wash and brush up - British Transport Films - British Rail steam loco maintenance - 1950s
    Опубликовано: 5 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5