У нас вы можете посмотреть бесплатно How to make people care? Emergency aid’s marketing problem | Rethinking Humanitarianism или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Global polls show citizens in many countries want their governments to fund humanitarian aid. But the US and other nations have gutted aid departments or shrunk budgets – with little public pushback. Has the aid sector gotten too wonky to connect with the public? On the podcast: Emergency aid’s marketing problem, and ideas to win the battle for attention. Guests: Sana Bég, executive director, Doctors Without Borders/Médecins Sans Frontières (MSF) Canada Dr. P.E. (Polly) Pallister-Wilkins, political geographer and associate professor in the Department of Political Science at the University of Amsterdam ____ Got a question or feedback? Email [email protected] or post on social media using the hashtag #RethinkingHumanitarianism.