• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Pop-Tarts - The First Edible Mascot (case study) скачать в хорошем качестве

Pop-Tarts - The First Edible Mascot (case study) 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Pop-Tarts - The First Edible Mascot (case study)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Pop-Tarts - The First Edible Mascot (case study) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Pop-Tarts - The First Edible Mascot (case study) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Pop-Tarts - The First Edible Mascot (case study) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Pop-Tarts - The First Edible Mascot (case study)

Pop-Tarts has a history of putting a Crazy Good spin on classic flavors, and the brand wanted to bring that approach to college football in the first-ever Pop-Tarts Bowl. The winning team dumped Pop-Tarts all over their coach at the 2023 Pop-Tarts Bowl. Pop-Tarts is a beloved brand that consumers see as a breakfast staple, but we were tasked with putting the brand at the center of a broader snacking conversation. By bringing all the “ingredients” that make the brand iconic into the college football world, we put food and flavor at the center of the entire Pop-Tarts Bowl experience, highlighting the brand’s place at the table well beyond morning hours. For sixty years, Pop-Tarts has sacrificed everything for flavor. So why would our mascot be any different? Knowing mascots are the ultimate symbol of team spirit, we wanted to go above and beyond to wow the crowd. Thus, the first-ever edible mascot was born… then eaten. This became the single-biggest Pop-Tarts earned campaign ever. Seven times as many people searched for the brand on game day versus the annual average, driving the brand’s biggest day in nearly a decade. The campaign garnered over 4 billion impressions, acquired $1 million worth of first-party data, and generated 15 times more brand mentions than the ten other non-Kellanova-sponsored bowl games combined. Fans created an overwhelming amount of memes, social responses, videos, and GIFs. Our edible mascot was at the center of it all, with over 80% of the game-related coverage, and the New York Times declared that the Pop-Tarts Bowl “won the internet.” AWARDS Cannes Lions 2024 Brand Experience & Activation Grand Prix The ANDY Awards 2024 Gold Idea CREDITS Brand: Pop-Tarts (Kellanova), Chicago. Creative Agency: Weber Shandwick, New York. Public Relations Agency: Weber Shandwick, New York. Production Companies: Chicago Mascots (Chicago) and Independent Graphics And Display (St. Louis).

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5