• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

JTBD: How To Identify Your Critical Customer | Jobs To Be Done | thrv скачать в хорошем качестве

JTBD: How To Identify Your Critical Customer | Jobs To Be Done | thrv 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
JTBD: How To Identify Your Critical Customer | Jobs To Be Done | thrv
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: JTBD: How To Identify Your Critical Customer | Jobs To Be Done | thrv в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно JTBD: How To Identify Your Critical Customer | Jobs To Be Done | thrv или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон JTBD: How To Identify Your Critical Customer | Jobs To Be Done | thrv в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



JTBD: How To Identify Your Critical Customer | Jobs To Be Done | thrv

In this JTBD lesson, you will learn how to identify the critical customer in your market. ✅ Download our Executive White Paper "How to Use JTBD To Grow Faster" 👉 https://www.thrv.com/jobs-to-be-done-... In this video, we will show you how Nest succeeded by targeting a different customer in the thermostat market than the incumbents. Identifying the critical customer in your market is the key to avoiding customer mistakes that have ruined once great companies.  Learn more about JTBD: https://www.thrv.com/jobs-to-be-done Youtube: youtube.com/channel/UCEKeVWAeyQeMPzq9... Linkedin:   / thrv...​   Twitter:   / thrvapp​   Follow Jay Haynes on Linkedin:   / jayhaynes   Follow Jared Ranere on Linkedin:   / jaredranere   00:00 Intro to JTBD Critical Customer 00:50 Who is Your Customer? 02:09 JTBD Example 06:35 Nest Example 10:12 Outro #JTBD #JobsToBeDone #Customers

Comments
  • JTBD: How To Define Your Market | Jobs To Be Done | thrv 5 лет назад
    JTBD: How To Define Your Market | Jobs To Be Done | thrv
    Опубликовано: 5 лет назад
  • The ultimate guide to JTBD | Bob Moesta (co-creator of the framework) 2 года назад
    The ultimate guide to JTBD | Bob Moesta (co-creator of the framework)
    Опубликовано: 2 года назад
  • #EIE17: GENERAL SESSION - Competing Again Luck with Professor Clayton Christensen 7 лет назад
    #EIE17: GENERAL SESSION - Competing Again Luck with Professor Clayton Christensen
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Strategyzer Webinar: Value Proposition Canvas Best Practices 7 лет назад
    Strategyzer Webinar: Value Proposition Canvas Best Practices
    Опубликовано: 7 лет назад
  • How to Find Product Market Fit - Stanford CS183F: Startup School 8 лет назад
    How to Find Product Market Fit - Stanford CS183F: Startup School
    Опубликовано: 8 лет назад
  • JTBD: How to Identify Customer Needs | Jobs To Be Done | thrv 5 лет назад
    JTBD: How to Identify Customer Needs | Jobs To Be Done | thrv
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Introduction to Modern Product Discovery - Teresa Torres 8 лет назад
    Introduction to Modern Product Discovery - Teresa Torres
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Where Does Growth Come From? | Clayton Christensen | Talks at Google 9 лет назад
    Where Does Growth Come From? | Clayton Christensen | Talks at Google
    Опубликовано: 9 лет назад
  • INTRO TO JTBD: How to Beat Apple & Google | Jobs To Be Done | thrv 5 лет назад
    INTRO TO JTBD: How to Beat Apple & Google | Jobs To Be Done | thrv
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Jobs to be Done: from Doubter to Believer by Sian Townsend at Front 2016 in Salt Lake City, Utah 9 лет назад
    Jobs to be Done: from Doubter to Believer by Sian Townsend at Front 2016 in Salt Lake City, Utah
    Опубликовано: 9 лет назад
  • A Playbook for Achieving Product Market Fit - Dan Olsen 7 лет назад
    A Playbook for Achieving Product Market Fit - Dan Olsen
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Jobs-To-Be-Done (JTBD) Framework: A Deep Dive | Jim Kalbach 3 года назад
    Jobs-To-Be-Done (JTBD) Framework: A Deep Dive | Jim Kalbach
    Опубликовано: 3 года назад
  • David Rusenko - How To Find Product Market Fit 7 лет назад
    David Rusenko - How To Find Product Market Fit
    Опубликовано: 7 лет назад
  • 5 Tips for Conducting JTBD Interviews 6 лет назад
    5 Tips for Conducting JTBD Interviews
    Опубликовано: 6 лет назад
  • UXRS April 2020 Meeting - JTBD in UX Research, with Jim Kalbach 5 лет назад
    UXRS April 2020 Meeting - JTBD in UX Research, with Jim Kalbach
    Опубликовано: 5 лет назад
  • [ISA16] Jim Kalbach: Putting Jobs-To-Be-Done to Work: A Framework for Disruption 8 лет назад
    [ISA16] Jim Kalbach: Putting Jobs-To-Be-Done to Work: A Framework for Disruption
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Tony Ulwick – Put Jobs-To-Be-Done Theory Into Practice With Outcome-Driven Innovation 7 лет назад
    Tony Ulwick – Put Jobs-To-Be-Done Theory Into Practice With Outcome-Driven Innovation
    Опубликовано: 7 лет назад
  • How to get started with Jobs to be Done 3 года назад
    How to get started with Jobs to be Done
    Опубликовано: 3 года назад
  • Mastering Jobs Theory With Bob Moesta 2 года назад
    Mastering Jobs Theory With Bob Moesta
    Опубликовано: 2 года назад
  • 8 лет назад
    "Jobs to Be Done" (JTBD) by Tony Ulwick of Strategyn at Lean Product Meetup
    Опубликовано: 8 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5