У нас вы можете посмотреть бесплатно The case for engaged journalism или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Digital tools and emerging platforms have empowered newsrooms and communities alike to embrace audience-driven storytelling. What are the new models for collaborative journalism? Do certain stories lend themselves (even demand) a collaborative approach (ie police shootings, migration)? And how do we best measure the outcomes and longterm benefits of in-depth audience engagement? Con: Malachy Browne (Europe anchor Reported.ly), Mary Hamilton (executive editor audience The Guardian), Larry Macaulay (founder and editor Refugee Radio Network), Josh Stearns (director Local News Lab GR Dodge Foundation), Amanda Zamora (senior engagement editor ProPublica), Amanda Zamora