• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Gordon Frame Kit for the Honda CB750 SOHC скачать в хорошем качестве

Gordon Frame Kit for the Honda CB750 SOHC 10 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Gordon Frame Kit for the Honda CB750 SOHC
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Gordon Frame Kit for the Honda CB750 SOHC в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Gordon Frame Kit for the Honda CB750 SOHC или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Gordon Frame Kit for the Honda CB750 SOHC в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Gordon Frame Kit for the Honda CB750 SOHC

http://www.rrrtoolsolutions.com/honda... Gordon's Frame Kit is designed to give access to the top end of the Honda CB750 SOHC motorcycle produced from 1969 through 1978. With Gordon's Frame kit you can preform in the frame maintenances and repairs. The Honda CB750 SOHC motorcycle was not designed for in-the-frame repairs. But, the Gordon Frame Kit makes that possible. Hi and welcome to this segment of RRR Tool Solutions tool demonstration videos. We want to talk about our frame kit today. This is specificity designed for the CB 750 Honda. A Single over-head cam produced from 1969 through 1978. These fit the K models and the F models. The idea is that Honda, put a dry sump engine, 736cc, into the CB750 Honda. And when they did that, their intention was that these would not be serviced in the frame. There is literally a quarter inch of clearance, between the frame rails, that were originally there and the top of the engine cover. The only way to get these covers off, is to unbolt the right side, pull this engine completely out of the frame. Lifting it up and clearing the sump. To alleviate that, a lot of drag-racers and builders, through out the years, would cut away their frame and leave just simply one back bone going from front to back. I never felt comfortable with that and certainly wouldn't condone it. So, what I did, when I did my 750 Honda back in 2006, is I came up with a way of replacing the missing rails. You can do that by using our frame kit. Which incorporates part of the triangulated brackets that come with the frame. These are simply cut-off halfway up to the upper neck back-bone. We use joints. These are robust very heavy-duty half joints. This is a 180 thousand psi oilman rod that has a 180 thousand psi tensel strength. It's a harden rod.It goes into this insert 1.1 inches and is threaded and kept in there with Lock-tite. These joints fit together, with grade A hardware. These button-heads make simple work of holding these fasteners together. There is a little bit of clearance here. Left here for powder coat or paint. This is made to be a very tight fit, very strong, very durable. I have been asked many times, what the strength of this joint system is, as compared to the thin walled tubing. I am quite sure that this tubing would bend like spaghetti, before we ever damaged one of these inserts. I've got this separated to show you a couple of things. One, you are going to get a grade 8, jam nut in here. This is a 7/16 by 20. It's a grade 8 hardware. This is not for ajustability. What this is for, is to simply lock in place. We'll put it on here. I'll show you. This is a blind insert. This insert is fully threaded. Again this is slightly over one inch and is welded up into the inside of the front rails. Very important to follow that. Because what this allows. And this is welded in this area right here. What this allows is removal of this cylinder head cover. And the cylinder head. So you can get to the piston, the rings, the valve train and so forth. As well as once that material is removed. Getting the whole engine out is a whole lot easier. But, this does allow for in-the-frame building and servicing, of internal components. Other wise not possible on the 750 Honda. It's very important that these blind inserts are there. So that when these are threaded in. I'll show you the importance of that. As you see, this assembled piece will literately unbolt and leave this whole area free. What we've done here, again we've turn this on the side see. It's very importance that you see the clearance. We've gone in and simulated, the fact that we've welded in the blind-joints. Which again you saw the threaded 7/16 twenty, 180 thousand psi, oil-rod used. Inserted 1.1 inches down into the joint. This is a solid steel billet joint. You seen us go in there. The importance of that is that this section, along with the threaded rod, will completely unscrew. Giving unrestricted access, for the cover and the cylinder head, to come up through the frame. The other thing is we went ahead and simulated the welding in of the back joints. Again this is necessary so these will stay fixed. We are going to put this all back together so we can now have a ridged frame. And again replace the structural integrity. So what we will do here is we will. And there's two bolts on each joint. And these are grade A bolts. You can torque these down to 14 foot lbs. I would encourage you to use a locking agent. Such as Lock-Tite Blue, medium strength. That's what I use. Now, this is a demonstration model. Obviously the factory piece would have another triangulated piece here to hold that together. You would be dealing with a single bracket. This was for demonstration only to show how the joints were put together. I'll show you again on this side reaching over how easy this was. Now, that is the kit installed.

Comments
  • Honda CB750 с низкой степенью сжатия. Будет ли она работать? 5 лет назад
    Honda CB750 с низкой степенью сжатия. Будет ли она работать?
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Honda CB750 - High HP Engine Build [Relaxed] 2 года назад
    Honda CB750 - High HP Engine Build [Relaxed]
    Опубликовано: 2 года назад
  • 34 года в гараже! НОВЫЙ  Москвич 2141 (1991год) — 80 км пробег, нашли в Харькове КАПСУЛА ВРЕМЕНИ 2 часа назад
    34 года в гараже! НОВЫЙ Москвич 2141 (1991год) — 80 км пробег, нашли в Харькове КАПСУЛА ВРЕМЕНИ
    Опубликовано: 2 часа назад
  • ⚡️ Удар «Кинжалами» по Киеву || Срочный вылет Зеленского из страны 14 часов назад
    ⚡️ Удар «Кинжалами» по Киеву || Срочный вылет Зеленского из страны
    Опубликовано: 14 часов назад
  • «Европа просит бесплатный газ — ответ России потряс весь Союз» 9 часов назад
    «Европа просит бесплатный газ — ответ России потряс весь Союз»
    Опубликовано: 9 часов назад
  • 73 Honda CB750 Custom Build Episode 13 - Honing Cylinders & Installing Piston Rings 10 лет назад
    73 Honda CB750 Custom Build Episode 13 - Honing Cylinders & Installing Piston Rings
    Опубликовано: 10 лет назад
  • ★ Покадровая сборка двигателя Honda CB750 Café Racer 4 года назад
    ★ Покадровая сборка двигателя Honda CB750 Café Racer
    Опубликовано: 4 года назад
  • On the lookout! Start New Landfill Using Dump Truck pour soil with Dozer KOMATSU PUSHING SOIL 1 день назад
    On the lookout! Start New Landfill Using Dump Truck pour soil with Dozer KOMATSU PUSHING SOIL
    Опубликовано: 1 день назад
  • Самый мощный ОБВАЛ у ВСУ! Сотни трупов! Военные сводки 14.11.2025 10 часов назад
    Самый мощный ОБВАЛ у ВСУ! Сотни трупов! Военные сводки 14.11.2025
    Опубликовано: 10 часов назад
  • Kott Motorcycles Honda CB750 Cafe Racer 1973 года выпуска 10 лет назад
    Kott Motorcycles Honda CB750 Cafe Racer 1973 года выпуска
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Kawasaki Z1 против Honda CB750 — японские соперники по супербайкам 8 лет назад
    Kawasaki Z1 против Honda CB750 — японские соперники по супербайкам
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Руководство: Ремонт верхней и нижней части двигателя Honda CB750 1969-1978 5 лет назад
    Руководство: Ремонт верхней и нижней части двигателя Honda CB750 1969-1978
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Россию ждет судьба СССР. Рост цен больше сдерживать не будут. Беседа с Игорем Липсицем 1 день назад
    Россию ждет судьба СССР. Рост цен больше сдерживать не будут. Беседа с Игорем Липсицем
    Опубликовано: 1 день назад
  • 73 Honda CB750 Custom Build Episode 10 - Forged Aluminum Connecting Rod Installation 11 лет назад
    73 Honda CB750 Custom Build Episode 10 - Forged Aluminum Connecting Rod Installation
    Опубликовано: 11 лет назад
  • 73 Honda CB750 Часть 25 — Установка двигателя 10 лет назад
    73 Honda CB750 Часть 25 — Установка двигателя
    Опубликовано: 10 лет назад
  • 🔥Дневной выпуск новостей 14.11.25 4 часа назад
    🔥Дневной выпуск новостей 14.11.25
    Опубликовано: 4 часа назад
  • 73 Honda CB750 Custom Build Part 15 - Assembling The Crankcase Halves 10 лет назад
    73 Honda CB750 Custom Build Part 15 - Assembling The Crankcase Halves
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Зеленский пошёл на уступки Путину? / Шокирующее решение Киева 14 часов назад
    Зеленский пошёл на уступки Путину? / Шокирующее решение Киева
    Опубликовано: 14 часов назад
  • 25 Weird Facts About The Honda CB750 1 месяц назад
    25 Weird Facts About The Honda CB750
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Вакуумная синхронизация карбюраторов вашего винтажного 4-цилиндрового мотоцикла Honda — часть 2 —... 4 года назад
    Вакуумная синхронизация карбюраторов вашего винтажного 4-цилиндрового мотоцикла Honda — часть 2 —...
    Опубликовано: 4 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5