• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

[The basics of customer service] A good voice that leaves a good impression скачать в хорошем качестве

[The basics of customer service] A good voice that leaves a good impression 3 months ago

食べログ

食べログチャンネル

飲食店経営

接客術

研修

新人

アルバイト

新入社員

仲亀彩

挨拶

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
[The basics of customer service] A good voice that leaves a good impression
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: [The basics of customer service] A good voice that leaves a good impression в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно [The basics of customer service] A good voice that leaves a good impression или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон [The basics of customer service] A good voice that leaves a good impression в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



[The basics of customer service] A good voice that leaves a good impression

Just by raising the tone of your voice, your greeting will be one rank higher! We will introduce some easy techniques to improve the impression you make on customers. This is a training video that you should definitely show to new staff and part-timers who have just started working at a restaurant! ■Click here for other videos by Nakagame    • 先読み接客で満足度アップ!ヒントは「目」と「手」   ■Customer service consultant/Aya Nakagame Former counter chef at the Westin Hotel Tokyo. 25 years of experience in the customer service industry, serving a total of 200,000 people. Using that experience, she is active in a wide range of areas, including seminars at 7-Eleven and major shopping malls, and customer service consulting. Her books include "Customer service techniques that capture the hearts of 80% repeat customers" and "Customer service techniques that capture the hearts of overseas customers and create fans." ■Chapters 00:00 "The basics" taught by a customer service specialist 00:26 Here are the points to make a good impression in one shot! 02:11 How to say "Welcome" in a pleasant way 03:18 When and where to do it? Practice "Welcome" 03:45 To overcome your weaknesses ■Second half    • 先読み接客で満足度アップ!ヒントは「目」と「手」   #Tabelog #TabelogChannel #Restaurant #RestaurantManagement #Izakaya #Training #CustomerService #RestaurantCustomerService #CustomerServiceTechniques #Tabelog #UseItRightAway

Comments
  • 【あなたの接客は間違いだらけ?】料理はオススメしてはいけない!【接客の悩み②】 2 years ago
    【あなたの接客は間違いだらけ?】料理はオススメしてはいけない!【接客の悩み②】
    Опубликовано: 2 years ago
    11794
  • Increase customer satisfaction with anticipatory customer service! The secret is in your eyes and... 2 months ago
    Increase customer satisfaction with anticipatory customer service! The secret is in your eyes and...
    Опубликовано: 2 months ago
    974
  • 【スピーチボイトレ】声のこもり…3つの原因と改善するための簡単レッスン 5 years ago
    【スピーチボイトレ】声のこもり…3つの原因と改善するための簡単レッスン
    Опубликовано: 5 years ago
    177122
  • いい声になりたい人絶対見て!驚くほど効果的な「声の響き」の出し方! 9 months ago
    いい声になりたい人絶対見て!驚くほど効果的な「声の響き」の出し方!
    Опубликовано: 9 months ago
    1010558
  • 【日式尊称】知らないと恥ずかしい!必ず覚えよう。受付で使える接客用語をまとめて解説 @yokochang 3 years ago
    【日式尊称】知らないと恥ずかしい!必ず覚えよう。受付で使える接客用語をまとめて解説 @yokochang
    Опубликовано: 3 years ago
    20387
  • 【今すぐ使える接客術 #3】「すみません」はNG! ついつい使ってしまう「~になります」何て言い換える?正しい接客用語で店もランクアップ! 3 years ago
    【今すぐ使える接客術 #3】「すみません」はNG! ついつい使ってしまう「~になります」何て言い換える?正しい接客用語で店もランクアップ!
    Опубликовано: 3 years ago
    103075
  • 【インバウンド対応】ビジネス接客英会話★基本フレーズ100選(基本応対+会計/包装/配送+トラブル対応) 2 years ago
    【インバウンド対応】ビジネス接客英会話★基本フレーズ100選(基本応対+会計/包装/配送+トラブル対応)
    Опубликовано: 2 years ago
    123447
  • 13 Минут Для Активации Тела | Утренняя Зарядка На Все Тело от Мастера Шаолинь Ши Хен И 3 months ago
    13 Минут Для Активации Тела | Утренняя Зарядка На Все Тело от Мастера Шаолинь Ши Хен И
    Опубликовано: 3 months ago
    1570743
  • 一瞬 で 惹き つける 声 を 出す方法 | Shigemitsu Hayashi | TEDxShinshuUniversity 8 years ago
    一瞬 で 惹き つける 声 を 出す方法 | Shigemitsu Hayashi | TEDxShinshuUniversity
    Опубликовано: 8 years ago
    1217538
  • 接客のプロ2人が伝授 いい店の共通点・人手不足を乗り越える技 1 year ago
    接客のプロ2人が伝授 いい店の共通点・人手不足を乗り越える技
    Опубликовано: 1 year ago
    5215

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5