• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Jeep XJ 1 Ton Superduty Swap Custom Traction Bar - Anti Wrap Bar 2018 скачать в хорошем качестве

Jeep XJ 1 Ton Superduty Swap Custom Traction Bar - Anti Wrap Bar 2018 7 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Jeep XJ 1 Ton Superduty Swap Custom Traction Bar - Anti Wrap Bar 2018
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Jeep XJ 1 Ton Superduty Swap Custom Traction Bar - Anti Wrap Bar 2018 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Jeep XJ 1 Ton Superduty Swap Custom Traction Bar - Anti Wrap Bar 2018 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Jeep XJ 1 Ton Superduty Swap Custom Traction Bar - Anti Wrap Bar 2018 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Jeep XJ 1 Ton Superduty Swap Custom Traction Bar - Anti Wrap Bar 2018

A quick overview of some mounting ideas and our traction anti wrap setup for solving the axle wrap issues that plagued our XJ for years...it is rock solid now and has no driveline vibration whatsoever! Enjoy! 1994 Jeep Cherokee XJ 4.0 HO Inline 6 AW4 Automatic Transmission 241OR Rocktrac Transfer Case 4:1 8.5 inch BDS Long Arm Iron Man Fab Shackle Relocation on Rear XJAX Kit Dana 50 Front Axle, 5.38 gears, Yukon Grizzly Locker Sterling 10.5 rear axle, 5.38 gears, Yukon Zip Locker 37/12.5/R17 BFGoodrich KM2s 17x9 Amercian Racing Ansen Off Road Wheels 5.71 Backspacing Rustys Bumpers Front and Rear Tom Woods Driveshafts If you want to support us for future builds and trips head here! Anything is appreciated! paypal.me/RockquestOffRoad #xj #xjoffroad #xj1ton #xjlongarm #xj37s #xjsuperduty A second energy crisis in 1979 spurred the development of a smaller 4x4 wagon–the All-New Jeep® Cherokee (XJ). It featured a unibody design, compact dimensions and a suspension system influenced by the chief engineer of the Renault Formula 1 racing team. AMC recorded record sales in the 80s and discontinued the CJ-series and introduced an All-New Jeep Wrangler (YJ) in 1986. A year later, in 1987, American Motors Corporation was sold to Chrysler Corporation and the Jeep Brand became a part of Chrysler Corporation’s Jeep/Eagle Division. After its own market research convinced AMC that the future lay in compact SUVs, the automaker pumped $250 million into the design and production of the new compact XJ Cherokee and Wagoneer sports wagons. XJ designs date back to 1978, when a team of AMC and Renault engineers drew sketches and made clay models from the existing SJ Cherokee, but the all-new XJ series finally made its well-received debut in 1984, when it scored an unprecedented sweep of the "4X4 of the Year" awards by three primary off-road magazines. The 1984 Jeep® Cherokee was a revolutionary vehicle: 21 inches shorter, 6-inches narrower, 4 inches lower, and 1,000 pounds lighter than the full-size Wagoneer (SJ). It was built with a revolutionary uniframe instead of a traditional chassis-and-frame. The XJ was the first vehicle with two available 4x4 systems: Command-Trac® Part-Time and Selec-Trac® Full-Time 4x4. XJs have proven enduringly popular with 4x4 enthusiasts for their off-highway abilities and wide availability of aftermarket modifications. Until 1988, the Cherokee was the only compact SUV to offer both two- and four-door models. Originally fitted with the choice of a 2.5L four-cylinder engine or a 2.8L V6, the venerable 4.0L inline-six engine debuted in 1987. There were 14 trim models throughout the years: Base, SE, Wagoneer Limited, Briarwood, Pioneer, Pioneer Olympic Edition, Chief, Sport, Country, Classic, Limited, Laredo, Freedom and 60th Anniversary Edition.

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5