• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

2014 BMW HP4 скачать в хорошем качестве

2014 BMW HP4 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
2014 BMW HP4
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 2014 BMW HP4 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 2014 BMW HP4 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 2014 BMW HP4 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



2014 BMW HP4

https://www.topspeed.com/motorcycles/... Meet the 2014 BMW HP4, a scary German machinery that wears a High Performace badge. The motorcycle was derived from the S 1000 RR so it is powered by the lightest 4-cylinder engine in the segment. The 999cc, water/oil-cooled, in-line 4-cylinder, 4-stroke unit puts out a peak power of 193 Hp (142 KW) at 13,000 rpm and 83 Lb/Ft (112 Nm) at 9,750 rpm. All this power can propel you to a maximum speed of over 125 mph and is kept in leash by a constant mesh six speed gearbox. The engine is mounted in the center of an aluminium composite bridge frame which sits on a front upside down telescopic fork with Dynamic Damping Control DDC, Adjustable Spring Preload and Electronically Adjustable Damping. Out back there is an aluminium dual swing arm with dynamic damping control DDC (central spring strut), hydraulically adjustable spring preload, adjustable compression and rebound damping. Engine type Water/oil-cooled in-line 4-cylinder 4-stroke engine, four titanium valves per cylinder, double overhead camshafts Bore x stroke-80 mm x 49,7 mm Displacement-999cc Rated output-193 hp (142 kW) at 13,000 rpm Max. torque-83 lb/ft (112 Nm) at 9,750 rpm Compression ratio-13.0 : 1 Mixture control / engine management-Electroinc injection, digital engine electronics with integrated knock control (BMS-KP) Emission control-1 closed-loop 3-way catalytic converters, EU-3 norm with electronically controlled interference pipe and acoustic valves Maximum speed-over 125 mph Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 5.7 l (41 mpg at 56 mph) Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h 5.9 l (40 mpg at 75 mph) Fuel type Premium unleaded Alternator three-phase generator 350 W Battery 12 V / 7 Ah, maintenance-free Clutch Wet multidisc anti-hopping clutch, mechanically operated Gearbox Constant-mesh 6-speed gearbox, straight-toothed Drive 17/45 chain; Shift Assistant: clutchless upshifting under acceleration; Launch Control: Launch control for race starts Frame Aluminium composite bridge frame, partially self-supporting Front wheel location / suspension Upside down telescopic fork Ø 46 mm, dynamic damping control DDC, adjustable spring preload, electronically adjustable damping Rear wheel location / suspension Aluminium dual swing arm, dynamic damping control DDC (central spring strut), hydraulically adjustable spring preload, adjustable compression and rebound damping Suspension travel front / rear 4.7/5.1 inches (120 mm/130 mm) Wheelbase 56.0 inches (1,422.7 mm) Castor 3.9 inches (98.5 mm) Steering head angle 65.99° Wheels Forged aluminium wheels Rim, front 3.50 x 17" Rim, rear 6.00 x 17" Tyres, front 120/70 ZR 17 Tyres, rear 200/55 ZR 17 Brake, front Twin disc brake, floating brake discs on nine bearings, four piston monobloc fixed caliper, diameter 320 mm, 5 mm thick Brake, rear Single disc brake, single piston floating caliper, diameter 220 mm, 5 mm thick ABS STANDARD Race ABS with IDM calibration (part integral, 4 modes, can be switched off); DTC: Dynamic Traction Control, disengageable, four modes (Rain, Sport, Race, Slick), adjustable in Slick mode; DDC: Dynamic Damping Control semi-active adjustable suspension, four modes (Rain, Sport, Race, Slick), adjustable in all modes Length 80.9 inches (2,056 mm) Width (incl. mirrors) 32.5 inches (826 mm) Height (excl. mirrors) 44.8 inches (1,138 mm) Seat height, unladen weight 32.3 inches Standard Inner leg curve, unladen weight 71.3 inches Standard Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 439 lbs (199 kg) incl. Race-ABS Dry weight 2) 373 lbs (169 kg) incl. Race-ABS Permitted total weight 893 lbs (405 kg) Payload (with standard equipment) 456 lbs (207 kg) Usable tank volume-4.6 gallons (17.5 l) Reserve Approx. 1 gallon (4 l) Price-$20,835 (including ABS) #Clint'sReview #BMW #HP4 NOTE Can i film a video of your cool car? E-mail me!! [email protected] (+233577785202) (Remember to include your location) Ghana.

Comments
  • BMW M135i vs BMW HP4 - Fifth Gear 11 лет назад
    BMW M135i vs BMW HP4 - Fifth Gear
    Опубликовано: 11 лет назад
  • BMW HP4 Carbon, Rare, Collectible Super Sports Motorcycle! 2 года назад
    BMW HP4 Carbon, Rare, Collectible Super Sports Motorcycle!
    Опубликовано: 2 года назад
  • BMW HP4 Competition EMCWOR 6 лет назад
    BMW HP4 Competition EMCWOR
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Удаление ужасных модификаций с моего нового HP4 3 года назад
    Удаление ужасных модификаций с моего нового HP4
    Опубликовано: 3 года назад
  • BMW HP4 vs Ducati Panigale R at Laguna Seca 11 лет назад
    BMW HP4 vs Ducati Panigale R at Laguna Seca
    Опубликовано: 11 лет назад
  • Рекорды скорости: Самый быстрый МОТОЦИКЛ на ЗЕМЛЕ 2025! 4 месяца назад
    Рекорды скорости: Самый быстрый МОТОЦИКЛ на ЗЕМЛЕ 2025!
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Upper Body Position on Track: Move INSIDE, not DOWN 6 лет назад
    Upper Body Position on Track: Move INSIDE, not DOWN
    Опубликовано: 6 лет назад
  • 2017 BMW HP4 Race onboard at COTA 8 лет назад
    2017 BMW HP4 Race onboard at COTA
    Опубликовано: 8 лет назад
  • BMW HP4 - Workshop Crash Rebuild 9 лет назад
    BMW HP4 - Workshop Crash Rebuild
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Комментарии о катастрофе самолёта Ан-22, его гражданской эксплуатации и истории аварий и катастроф 5 дней назад
    Комментарии о катастрофе самолёта Ан-22, его гражданской эксплуатации и истории аварий и катастроф
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода 2 недели назад
    Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода
    Опубликовано: 2 недели назад
  • BMW HP4 Carbon | Мечта о поездках 1 год назад
    BMW HP4 Carbon | Мечта о поездках
    Опубликовано: 1 год назад
  • Essai S1000 RR HP4 12 лет назад
    Essai S1000 RR HP4
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Carbon BMW HP4 Full GP Exhaust System! | City Centre SuperBikes 9 лет назад
    Carbon BMW HP4 Full GP Exhaust System! | City Centre SuperBikes
    Опубликовано: 9 лет назад
  • BMW HP4 Crash Bargain and Barcelona TrackDay 9 лет назад
    BMW HP4 Crash Bargain and Barcelona TrackDay
    Опубликовано: 9 лет назад
  • »ACTION-VIDEO HP4« - BMW S1000RR Test und Interviews 13 лет назад
    »ACTION-VIDEO HP4« - BMW S1000RR Test und Interviews
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Al margen: la moto BMW HP4 | Al Volante 13 лет назад
    Al margen: la moto BMW HP4 | Al Volante
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Почему косатки топят яхты? Что делать? 2 дня назад
    Почему косатки топят яхты? Что делать?
    Опубликовано: 2 дня назад
  • BMW S1000RR HP4 launch review 11 лет назад
    BMW S1000RR HP4 launch review
    Опубликовано: 11 лет назад
  • BIG MISTAKE! BMW HP4 Race vs M1000RR, Which Is Faster? 1 год назад
    BIG MISTAKE! BMW HP4 Race vs M1000RR, Which Is Faster?
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5