У нас вы можете посмотреть бесплатно Why you should not use libGDX for 3D games - Part 9: Alternatives или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Part 9: Alternatives Here are two game engine alternatives that you can use Java for 3D games: JMonkey Engine: https://jmonkeyengine.org/ Godot Kotlin/JVM: https://godot-kotl.in/en/stable/ More videos on Kotlin/Java with Godot: • Yes, you can use Java or Kotlin with Godot! • Godot 3D TPS Game: Using Kotlin or Java! Playlist Series: Part 1: Tier list of libGDX supported platforms: • Why you should not use libGDX for 3D games... Part 2: Red Flags: • Why you should not use libGDX for 3D games... Part 3: Jigsaw Puzzle: • Why you should not use libGDX for 3D games... Part 4: Web Performance Disaster: • Why you should not use libGDX for 3D games... Part 5: GWT Dumpster Fire: • Why you should not use libGDX for 3D games... Part 6: Excuses: • Why you should not use libGDX for 3D games... Part 7: Feedback: • Why you should not use libGDX for 3D games... Part 8: The Future: • Why you should not use libGDX for 3D games... Part 9: Alternatives: • Why you should not use libGDX for 3D games... For a side by side comparison between Godot vs. libGDX in 3D: • Godot GLES3 vs. libGDX - FINAL GAME - side... #libgdx #gameengine #java #development #gamedevelop #3dgames #3d #godot