• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How To Write A Creative Brief? Example Seamless Campaign скачать в хорошем качестве

How To Write A Creative Brief? Example Seamless Campaign 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How To Write A Creative Brief? Example Seamless Campaign
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How To Write A Creative Brief? Example Seamless Campaign в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How To Write A Creative Brief? Example Seamless Campaign или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How To Write A Creative Brief? Example Seamless Campaign в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How To Write A Creative Brief? Example Seamless Campaign

In this creative brief example, I show you how to use the Sacred Six Creative Brief Template to write a brief for Seamless - How New York Eats campaign. A creative brief is often one of the first problems a strategist faces? If you were anything like me you were never sat down and told how to how to properly write creative briefs. This is a guide on how to write a creative brief form, it breaks down the six key inputs - Goal, Target Audience, Problem, Insight, Single-Minded Proposition, and Action. This comes from Julian Cole from the Strategy Finishing School. I use the example of the Seamless campaign How New York Eats. Disclaimer: I didn't work on the campaign, just a fan of the work. You can join 35,000 other subscribers and sign up to the Strategy Finishing School Newsletter for more tools and resources - https://strategyfinishingschool.com/n... Check out my next video on What Is An Insight? -    • What Is An Insight? Example Dos Equis   Timestamps 0:00:00 - Intro 0:00:20 - Creative Brief Example 0:00:24 - Business Problem Example 0:00:49 - Creative Brief - The Goal 0:01:27 - Creative Brief - The Target Audience 0:02:02 - Creative Brief - The Problem 0:03:41 - Creative Brief - The Single Minded Proposition ⚡️ CREATIVE BRIEFING MINI COURSE - Learn how to write creative briefs with this mini course. Here - https://bit.ly/354vLU6 ————————— 📙 10 EXAMPLES OF STRATEGY - Examples from VW, Burger King, and Cheetos https://strategyfinishingschool.com/1... 💡 STRATEGY PRESENTATION TEMPLATE - Steal this presentation template https://strategyfinishingschool.com/p... 🔍 DATA SOURCES CHEATSHEET - 100+ best free/paid resources for strategists https://strategyfinishingschool.com/c... ————————— 🔴 WATCH NEXT ➜ How to write a creative brief: Seamless Example https://bit.ly/3h1JyNe ➜ How to write a strategy plan: Ikea Example : https://bit.ly/3zRER1j ➜ What is an insight vs observation : https://bit.ly/3cwW8mI ➜ How to write a creative brief? The Problem Statement https://bit.ly/3jcHTY6 ➜ Creative Strategy In Advertising: HP Example : https://bit.ly/3db4Dnt ————————— 🔴 SUBSCRIBE & LEARN STRATEGY:    / juliancole   ————————— 🔥 Follow me on INSTAGRAM:   / byjuliancole   TWITTER:   / juliancole   ————————— ABOUT ME: I’m Julian Cole, a strategy trainer at the Strategy Finishing School. I’m also a strategy consultant to leading brands like Uber, Disney, Facebook, Apple and Snap. Previously I was head of comms planning at BBH and BBDO New York where my team and I won over 100+ creative and strategy awards. WEBSITE: https://strategyfinishingschool.com/

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5