• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Real-time Skeletal Skinning with Optimized Centers of Rotation скачать в хорошем качестве

Real-time Skeletal Skinning with Optimized Centers of Rotation 9 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Real-time Skeletal Skinning with Optimized Centers of Rotation
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Real-time Skeletal Skinning with Optimized Centers of Rotation в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Real-time Skeletal Skinning with Optimized Centers of Rotation или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Real-time Skeletal Skinning with Optimized Centers of Rotation в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Real-time Skeletal Skinning with Optimized Centers of Rotation

Skinning algorithms that work across a broad range of character designs and poses are crucial to creating compelling animations. Currently, linear blend skinning (LBS) and dual quaternion skinning (DQS) are the most widely used, especially for real-time applications. Both techniques are efficient to compute and are effective for many purposes. However, they also have many well-known artifacts, such as collapsing elbows, candy wrapper twists, and bulging around the joints. Due to the popularity of LBS and DQS, it would be of great benefit to reduce these artifacts without changing the animation pipeline or increasing the computational cost significantly. In this paper, we introduce a new direct skinning method that addresses this problem. Our key idea is to pre-compute the optimized center of rotation for each vertex from the rest pose and skinning weights. At runtime, these centers of rotation are used to interpolate the rigid transformation for each vertex. Compared to other direct skinning methods, our method significantly reduces the artifacts of LBS and DQS while maintaining real-time performance and backwards compatibility with the animation pipeline. Link to publication page: https://www.disneyresearch.com/public...

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5