У нас вы можете посмотреть бесплатно Want an easy way to get mocap onto your MetaHuman character and into Unreal? CHECK THIS OUT! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video I will show you have to retarget your mocap data onto the Unreal MetaHuman skeleton using Autodesk Maya and the HumanIK system. I will also be demonstrating how to export the mocap to Unreal and put it onto your character without having to use the retargeting system inside Unreal itself. ---------------------------------------------------- CHAPTERS 00:00 Introduction 00:34 Getting the character from Quixel to Maya; looking at the rig 01:34 How to find the original Quixel Maya rig file 02:27 Loading and preparing the Quixel Maya rig file 04:03 Character Definition with Maya HumanIK 07:13 Setting the HumanIK T-Pose 09:57 Retargeting Mocap data with HumanIK 12:04 Adjusting the retargeting 15:30 Baking and exporting data from Autodesk Maya 16:39 Investigating the MetaHuman character rig in Unreal 19:15 Importing the mocap data into Unreal 20:21 Add imported animation to MetaHuman in the Sequencer 21:36 Summary ---------------------------------------------------- 🚨AUTODESK RESOURCES🚨 Official Maya 2022 documentation - https://help.autodesk.com/view/MAYAUL... ---------------------------------------------------- Follow me: Twitter: / zeroconditional Like my desktop image? Grab it here for free - https://unsplash.com/photos/7VbN9BveCQw