• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The True Scale of Whiterun: Skyrim in UNREAL ENGINE 5! скачать в хорошем качестве

The True Scale of Whiterun: Skyrim in UNREAL ENGINE 5! 2 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The True Scale of Whiterun: Skyrim in UNREAL ENGINE 5!
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The True Scale of Whiterun: Skyrim in UNREAL ENGINE 5! в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The True Scale of Whiterun: Skyrim in UNREAL ENGINE 5! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The True Scale of Whiterun: Skyrim in UNREAL ENGINE 5! в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The True Scale of Whiterun: Skyrim in UNREAL ENGINE 5!

I made Whiterun in Unreal Engine 5 – at a more realistic and lore-accurate scale! The purpose of this particular project was to visualise a more real-life scale to Skyrim – specifically the holds and cities. Now with traditional video game technology, that was rightfully impossible, especially eleven years ago. But now we have UE5 – and more importantly – we have Nanite. So let’s see how big we can go! If you enjoy my content and want to help support the channel, you can buy me a coffee! https://ko-fi.com/liontowers3d Now, there aren’t any hard numbers as to the real-world populations of Skyrim – all we can say for certain is that it was much more than what was seen in-game. As Todd Howard once mentioned in an interview: “All of our lore is obviously written as ideal, to say X province or city has so many people, but you can’t always actually pull that off on screen, or even store it, so you try to create a scale that feels good in game, that plays well and is fun. So the scale of the terrain and the number of NPCs is always geared to the gameplay more than the lore saying how big or small something is.” The only concrete number we have for any city in Tamriel is Daggerfall with a population of 110,000 as of 3E 401 - and do keep in mind that even that could have just been a throwaway number. I found this article in particular to be very interesting: (  / notes-on-medieval-population-geography  ) and used it along with referencing real-life populations for medieval Scandinavia as a rough base-line, keeping in mind the agricultural situation in a tundra, along with the constant conflicts (and bandits!). Rough neighbourhood, Skyrim. But, at the end of the day, this is all pure speculation, so take it with a large grain of salt. I’m putting this version of Whiterun at around 9,000 – 10,000 people – with maybe up to 11-12k if you factor in another couple of thousand in outer hamlets/villages etc… plus travelling merchants and people simply passing by and staying in inns. Also factored in was the increased prevalence of multi-generational households in medieval times, as well as the on average higher number of children per family. I was originally placing it at around 20,000 - 30,000, but I do think that Skyrim’s climate, with bitter winters and permafrost in the ground, would make agriculture difficult – less food=less people, and so a smaller overall population would seem to make more sense. But again, this is pure conjecture... From a playability standpoint, I’m not sure that you’d actually want something this big – it’s a lot of work for the artists and you run the risks of making a big, empty world with not much to do. But for lore visualisations like this – not really an issue! Rendered in Unreal Engine 5.2 Preview on a 3060ti at 30fps in a 2:39 aspect ratio. A mix of third-party models and custom assets modelled in Blender, textured in Mixer. Nanite was used for all models and foliage; Lumen for global illumination and reflections. Please NOTE: This is a FANMADE cinematic tech DEMO inspired by Skyrim. Soundtrack: “Skies” and “Surroundings” by Helmut Schenker. Music courtesy of Epidemic Sound. 0:00 – Cinematic 2:04 – First-Person Walkthrough * FOLLOW ME: Instagram:   / lion_towers3d   Artstation: https://www.artstation.com/l_torres Behance: https://www.behance.net/l_torres #UE5 #Skyrim

Comments
  • The Lore-Accurate Scale of Skyrim in UNREAL ENGINE 5! [4K] 8 месяцев назад
    The Lore-Accurate Scale of Skyrim in UNREAL ENGINE 5! [4K]
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • ПРОТОСЫ ИМБА В РЕАЛЬНОСТИ? | Starcraft | Ammunition Time 1 день назад
    ПРОТОСЫ ИМБА В РЕАЛЬНОСТИ? | Starcraft | Ammunition Time
    Опубликовано: 1 день назад
  • СКОЛЬКО НУЖНО ПЕРЕДЕЛЫВАТЬ 3D ЗА ИИ? 3 недели назад
    СКОЛЬКО НУЖНО ПЕРЕДЕЛЫВАТЬ 3D ЗА ИИ?
    Опубликовано: 3 недели назад
  • The Ultimate Video Game Map Size Comparison 3D - Real Scale 1 год назад
    The Ultimate Video Game Map Size Comparison 3D - Real Scale
    Опубликовано: 1 год назад
  • Skyrim Ambience - Study & Relaxation Music - 3 hours 9 лет назад
    Skyrim Ambience - Study & Relaxation Music - 3 hours
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Почему НАМ это Не ПОКАЗАЛИ в ВУЗе? Электродвигатель: принцип работы и конструкция. 3 дня назад
    Почему НАМ это Не ПОКАЗАЛИ в ВУЗе? Электродвигатель: принцип работы и конструкция.
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Грозев УДИВИЛ прогнозом! Мир страшнее войны. Почему режим не переживет заморозку 2 дня назад
    Грозев УДИВИЛ прогнозом! Мир страшнее войны. Почему режим не переживет заморозку
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Learn Unreal Engine 5 by Making a Short Film in Under 60 minutes! No experience needed. #UE5 3 года назад
    Learn Unreal Engine 5 by Making a Short Film in Under 60 minutes! No experience needed. #UE5
    Опубликовано: 3 года назад
  • Night Rain in the Forests of Falkreath | Walk in Skyrim's Woods | Skyrim Forest Music & Ambience 2 года назад
    Night Rain in the Forests of Falkreath | Walk in Skyrim's Woods | Skyrim Forest Music & Ambience
    Опубликовано: 2 года назад
  • Skyrim - Music & Ambience - Taverns 9 лет назад
    Skyrim - Music & Ambience - Taverns
    Опубликовано: 9 лет назад
  • PCG: First Steps to Advanced Development | Unreal Fest 2024 1 год назад
    PCG: First Steps to Advanced Development | Unreal Fest 2024
    Опубликовано: 1 год назад
  • СДЕЛАЛ Windows 12 БЕЗ КОДА?! Тест Grok, Claude и Gemini 2 дня назад
    СДЕЛАЛ Windows 12 БЕЗ КОДА?! Тест Grok, Claude и Gemini
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Первый Хоррор Мод Который Меня Напугал... | wonderland.jar 2 дня назад
    Первый Хоррор Мод Который Меня Напугал... | wonderland.jar
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Morrowind Music and Ambience 1 Hour - The Incarnate 3 года назад
    Morrowind Music and Ambience 1 Hour - The Incarnate
    Опубликовано: 3 года назад
  • Capturing the World’s OLDEST Stave Church in Unreal Engine 5 2 года назад
    Capturing the World’s OLDEST Stave Church in Unreal Engine 5
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как работают неевклидовы игры? | Побитовое 5 лет назад
    Как работают неевклидовы игры? | Побитовое
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Камеди клаб- прогиб и место в русском рейхе. Павел Воля и фекализация.  Долина и  трусы. Признание. Трансляция закончилась 1 день назад
    Камеди клаб- прогиб и место в русском рейхе. Павел Воля и фекализация. Долина и трусы. Признание.
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 день назад
  • Deep Focus Music for Coding, Trading & High-Performance Work 1 день назад
    Deep Focus Music for Coding, Trading & High-Performance Work
    Опубликовано: 1 день назад
  • The (Lore-Accurate) Towns of Skyrim in UNREAL ENGINE 5! [4K] 6 дней назад
    The (Lore-Accurate) Towns of Skyrim in UNREAL ENGINE 5! [4K]
    Опубликовано: 6 дней назад
  • Skyrim - Secunda (rainy 1.5 hour extended version) 7 лет назад
    Skyrim - Secunda (rainy 1.5 hour extended version)
    Опубликовано: 7 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5