У нас вы можете посмотреть бесплатно From CPU to GPU: Understanding Data Transfer with Buffers in OpenGL или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this tutorial, we will explore the core concepts of Vertex Arrays, Vertex Buffers, and Element Buffer Objects in Modern OpenGL. Through a detailed step-by-step walkthrough, you will gain a comprehensive understanding of these essential elements. Once we've mastered these concepts, we'll apply our newly acquired knowledge to render a surface chart step by step, from a flat grid to dynamic rotations in 3D. Code: https://github.com/lszl84/wx_gl_buffe... Links: https://www.khronos.org/opengl/wiki/O... https://www.khronos.org/opengl/wiki/V... 0:00 Let’s Build a 3D Chart 0:30 Data Layout 2:18 Buffers and OpenGL States 9:18 Drawing the Array 9:30 Introducing a Surface 10:29 GLM for 3D Math - CMake’s ExternalProject 10:57 Rotating the Chart Using the Arrow Keys 12:35 Indexed Drawing with Element Buffers 15:27 Final Surface Chart