У нас вы можете посмотреть бесплатно Easiest Way to Make Wet Map in Houdini and Blender (Tutorial) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this quick test, I explore two different approaches to creating wetmap effects — one using #houdini with Karma XPU, and another using Blender. The Houdini setup uses attribute-transferred Cd data to drive wetness in a MaterialX shader, while the #blender method reads exported wetmap data for shading control. This is a simple experiment to compare workflows and visual results across both platforms. 💡 Got an idea you’d like me to try? Drop it in the comments! I’m always open to exploring new FX setups or techniques you want to see. Thanks for watching — don’t forget to like, subscribe, and share if you found this helpful! Project Files (.HIP + .Blend) Available on Gumroad : https://cgtajuddin.gumroad.com/l/apryvv Artstation : https://www.artstation.com/cgtajuddin