У нас вы можете посмотреть бесплатно Quantcast's Scott Barker on the Future of Probabilistic Ad Measurement или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
With even further uncertainty regarding third-party cookies, what are the benefits of probabilistic measurement? How can we lean into alternative technologies that no longer rely solely on third-party cookies. Tune in as Scott Barker, lead product manager at Quantcast, joins ExchangeWire's COO Lindsay Rowntree at Quantcast HQ to sketch out the state of probabilistic measurement, and how its development can shift the marketing landscape. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Topics BusinessAndFinance,Business,MarketingAndAdvertising,adspend BusinessAndFinance,Business,MarketingAndAdvertising,Adtech BusinessAndFinance,Business,MarketingAndAdvertising,adnetwork BusinessAndFinance,Industries,AdvertisingIndustry BusinessAndFinance,Industries,CreativeAgencies BusinessAndFinance,Industries,Agencies BusinessAndFinance,Industries,PublishingIndustry