У нас вы можете посмотреть бесплатно Resident Evil 1996: The Game That Wrote the Rules of Fear или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Resident Evil 1996: The Game That Wrote the Rules of Fear The original Resident Evil (1996) didn’t chase spectacle, it invented a system of fear. In this deep dive, we break down how Capcom’s classic wrote the rules of survival horror: the Spencer Mansion as a maze, tank controls and limited saves, inventory & ink ribbons, enemies as obstacles, and the full plot & lore of Umbrella Corporation, the T-virus, and the Tyrant. If you’re searching for Resident Evil 1 explained, this is the blueprint. The Rules of Fear - (00:00) From Experiment to Blueprint - (01:09) Friction by Design - (02:36) What Happened in Resident Evil (1996) - (12:37) The Game That Defined Survival Horror - (16:10) The Fear That Still Stands - (21:54) Intro animation and music credits: Jacob Lewis (MeatyLazerEyes) - https://linktr.ee/meatylazereyes Music - Grim Horror Atmosphere by Universfield -- https://freesound.org/s/702863/ -- License: Attribution 4.0 #ResidentEvil #SurvivalHorror #GameAnalysis #VideoEssay #GameDesign #LoreExplained #PlotExplained #RetroGaming #ClassicGaming #PS1 #PSX #PlayStation #Capcom