• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Mastering Customer Retention: Jay Melone on Scaling, Innovation, and Client Relationship Strategies скачать в хорошем качестве

Mastering Customer Retention: Jay Melone on Scaling, Innovation, and Client Relationship Strategies 5 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Mastering Customer Retention: Jay Melone on Scaling, Innovation, and Client Relationship Strategies
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Mastering Customer Retention: Jay Melone on Scaling, Innovation, and Client Relationship Strategies в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Mastering Customer Retention: Jay Melone on Scaling, Innovation, and Client Relationship Strategies или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Mastering Customer Retention: Jay Melone on Scaling, Innovation, and Client Relationship Strategies в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Mastering Customer Retention: Jay Melone on Scaling, Innovation, and Client Relationship Strategies

Richard Walsh engages with Jay Melone to explore the intricacies of customer retention and scaling a business beyond word-of-mouth. Jay shares his business background and insights from the Profit Ladder, addressing common challenges and myths in the coaching industry. The conversation covers strategies for working from home and solving problems iteratively, alongside crafting vision, mission, and customer journey plans. They delve into enhancing client experiences, understanding niche markets, and building top-down offers. The discussion highlights the importance of consistent value, overdelivering, and leveraging referrals, with a focus on innovation and digital strategies. Jay emphasizes research and quality in achieving mastery. (0:00) Introduction and Jay Melone's thoughts on customer retention (0:22) Sponsor: Sharpen The Spear Coaching (1:26) Jay's business background and Profit Ladder (2:52) Challenges and myths in the coaching industry (4:23) Working from home and iterative problem-solving (8:49) Vision, mission, and customer journey strategies (14:32) Specific customer journey focus (18:01) Scaling your business beyond word-of-mouth (19:38) Listening and long-term thinking in client relationships (23:40) Enhancing client experience and service evolution (25:25) Understanding niche markets and building top-down offers (29:42) Consistent value and high standards in client relationships (32:09) Strategies for overdelivering and attracting clients (35:26) Innovation and applying digital strategies (40:14) Leveraging strong referrals and specialization (43:22) The journey to mastery and contact information (46:19) Importance of research, quality, and closing remarks (47:08) Sponsor mention: Sharpen The Spear Coaching

Comments

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5