У нас вы можете посмотреть бесплатно Multi-touch attribution или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this informative video, Jeremy Sacramento, Content Manager at Dreamdata, delves into the world of multi-touch attribution and how it revolutionises the way marketers measure the impact of their marketing efforts. Unlike single-touch models, multi-touch attribution recognises that every customer journey involves multiple touchpoints with a brand, from ads to social media posts and more. We explore different attribution models, such as linear, position-based, time decay, and data-driven, revealing how each distributes credit for conversions. By adopting multi-touch attribution, marketers gain invaluable insights into the role of each marketing activity in the customer journey, enabling data-driven decision-making, campaign optimisation, and a deeper understanding of customers. Join us to unlock the power of multi-touch attribution and transform your marketing strategies. For more on all things B2B marketing follow Dreamdata on: / 28097934 / dreamdataio #attribution #b2bmarketing #pipelinestages #gotomarket #customerjourney #b2b #multitouch