• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Ferrari F355 DIY Timing Belt Replacement Guide скачать в хорошем качестве

Ferrari F355 DIY Timing Belt Replacement Guide 1 месяц назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Ferrari F355 DIY Timing Belt Replacement Guide
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Ferrari F355 DIY Timing Belt Replacement Guide в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Ferrari F355 DIY Timing Belt Replacement Guide или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Ferrari F355 DIY Timing Belt Replacement Guide в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Ferrari F355 DIY Timing Belt Replacement Guide

Tedious, intricate, confusing, yet still critical. This is the part of the F355 major service you never want to skip... 👉 Want to see more from the world of Ferrari? Check out more videos here:    • The World of Ferrari   One of the unique aspects of Ferrari timing belts is how critical proper tension is. Over the years, Ferrari has used several different methods to check and measure it, some requiring no tools and others demanding specific equipment. To make matters worse, the factory workshop manuals are vague—literal translations from Italian often leave you interpreting the steps instead of following a clear procedure. In this video, my main goal is to install and correctly tension the timing belts on this F355 as part of its major service, but I’ll also compare the different methods Ferrari has used, discuss how the F355 procedure differs from the 360 Modena (they share the same belts), and explain how knowledge from later models can improve precision on older cars. From there, we move into one of the most intricate steps of any timing-belt job: degreeing the camshafts. It’s meticulous, time-consuming, and requires the right tooling, but proper cam timing has a huge effect on idle quality, drivability, and power—and can even influence exhaust manifold life and valve-guide wear. Given the ambiguity in the manual ad Ferrari’s unconventional approach, the procedure can be confusing, but once you understand how the cam gears, shafts, and belts interact it becomes manageable. Settle in for a technical deep dive as I walk through belt tensioning, method comparisons, and a full camshaft degreeing on this F355. Whether you're a Ferrari enthusiast, considering a pre-purchase inspection, or just curious about the detail required to maintain a classic like the F355, this video is a must-watch. Sit back, relax, and geek out with me as we dive into everything Ferrari. If you enjoyed the video, hit that thumbs up and drop a comment below—it helps the algorithm and supports the channel! And if you haven't subscribed yet, I'd love for you to join us here. (Yes, I’m telling you to subscribe!) 😉 Thanks for watching! ~ Nick Interested in having your car featured on the channel? For Ferrari service or restoration inquiries, email: @scuderiacustode.com *************************************************** 📸 ~ IG:   / _autotechnick_   👥 ~ Facebook:   / theoriginalautotechnick   *************************************************** Take a peek at some of my additional projects & content that you may enjoy:    • Abandoned Barn Find Chevelle Resurrection ...      • 1988 BMW M5 (E28) Restoration      • 1979 Centurion Jet Boat      • 2001 BMW M5      • Tech Tips & Technical Deep Dives      • Hot Rods & Domestic's      • Dinan E28 M5 (1988 BMW M5)      • 2006 Subaru WRX STi   ======================================== About AutoTechNick: Growing up in rural Oregon, I was always around Hot Rods & Race Cars. I imagine my early exposure to this culture ignited a spark of interest in cars, which remains my passion. 🎓 I am a proud Alumni of Wyoming Technical Institute @WyoTechAutoMechanicSchool where I studied Automotive Technology, Performance Engine Building & Street Rod Fabrication. In addition to "WyoTech," I graduated from the BMW Service Technician Education Program, more commonly known as BMW S.T.E.P. 🏎️ I spent nearly ten years working in various BMW dealerships as a Master Technician. After a move back home to the PNW, I found myself no longer servicing German-made machines but now working with Italians. I spent nearly another ten years as a Ferrari Master Technician & Shop Foreman at a local Ferrari dealership. 🏆 Ferrari selected me as one of 12 technicians worldwide to compete in the "Ferrari Testa Rossa Awards" for four years consecutively. Finishing in 3rd place in 2016, & in 2019 I was able to place in 1st, winning the competition & earning the title of the "Top Ferrari Technician in the World!" 🚀 As my time with Ferrari came to an end, a new career path awaited me…. Aerospace. I am currently working at Blue Origin, helping to build & develop the BE-3PM and BE-3U rocket engines. With my new career path, I needed an outlet for my automotive passion, thus the reason for this channel…

Comments
  • Ferrari 355 Timing Belt Tension - The Definitive Guide 7 месяцев назад
    Ferrari 355 Timing Belt Tension - The Definitive Guide
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Is an 80k Mile FERRARI F355 Worth It? 2 месяца назад
    Is an 80k Mile FERRARI F355 Worth It?
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Агрессивное удаление более 100 кг металла (БЫСТРО!) 1 месяц назад
    Агрессивное удаление более 100 кг металла (БЫСТРО!)
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Сбербанк сломался: массовые сбои. Россияне выносят деньги из банков. ВВП не растет | Липсиц | ВОЗДУХ 3 часа назад
    Сбербанк сломался: массовые сбои. Россияне выносят деньги из банков. ВВП не растет | Липсиц | ВОЗДУХ
    Опубликовано: 3 часа назад
  • How to Replace Your Ferrari F430 Clutch (DIY Guide) 3 недели назад
    How to Replace Your Ferrari F430 Clutch (DIY Guide)
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Липсиц: ГОТОВЬТЕСЬ К СТРАШНОМУ! БЮДЖЕТ РУХНУЛ: ЦБ НАПЕЧАТАЛ 3 ТРЛН! В КРЕМЛЕ БОЯТСЯ ДЕФОЛТА И КРАХА 5 часов назад
    Липсиц: ГОТОВЬТЕСЬ К СТРАШНОМУ! БЮДЖЕТ РУХНУЛ: ЦБ НАПЕЧАТАЛ 3 ТРЛН! В КРЕМЛЕ БОЯТСЯ ДЕФОЛТА И КРАХА
    Опубликовано: 5 часов назад
  • Самый быстрый в мире вездеход (27-литровый V12) 2 недели назад
    Самый быстрый в мире вездеход (27-литровый V12)
    Опубликовано: 2 недели назад
  • ⚡️ Резкое заявление о капитуляции || Окружение с трёх сторон 14 часов назад
    ⚡️ Резкое заявление о капитуляции || Окружение с трёх сторон
    Опубликовано: 14 часов назад
  • Бензин отдыхает! 5 причин, почему дизель — это сила 💪 7 дней назад
    Бензин отдыхает! 5 причин, почему дизель — это сила 💪
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Могу ли я действительно построить этот широкофюзеляжный Camaro с нуля? 1 месяц назад
    Могу ли я действительно построить этот широкофюзеляжный Camaro с нуля?
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Где начало СХЕМЫ? Понимаем, читаем, изучаем схемы. Понятное объяснение! 7 месяцев назад
    Где начало СХЕМЫ? Понимаем, читаем, изучаем схемы. Понятное объяснение!
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Filthy Datsun 240Z Differential 1 месяц назад
    Filthy Datsun 240Z Differential
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Rolls-Royce Assembly line: Mass Production of British SuperCars | Story of Rolls-Royce Manufacturing 2 месяца назад
    Rolls-Royce Assembly line: Mass Production of British SuperCars | Story of Rolls-Royce Manufacturing
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Обзор Ferrari 250 GTO. Заслуживает ли он сегодня своего почти мифического статуса? 1 месяц назад
    Обзор Ferrari 250 GTO. Заслуживает ли он сегодня своего почти мифического статуса?
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Understanding the Quirks of the Cam Timing on a F355 6 месяцев назад
    Understanding the Quirks of the Cam Timing on a F355
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Ferrari F430 Pre Purchase Inspection 2 месяца назад
    Ferrari F430 Pre Purchase Inspection
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Мужчина Возвращает к Жизни Разбитий Автомобиль | Полный Процесс Ремонта от @theCarMechanicXiaoWu 2 дня назад
    Мужчина Возвращает к Жизни Разбитий Автомобиль | Полный Процесс Ремонта от @theCarMechanicXiaoWu
    Опубликовано: 2 дня назад
  • DIY Ferrari F430 Gated Manual Conversion [Part 3] 2 дня назад
    DIY Ferrari F430 Gated Manual Conversion [Part 3]
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Fixing a Broken Ferrari 360 with Normal Guy Supercar! 2 недели назад
    Fixing a Broken Ferrari 360 with Normal Guy Supercar!
    Опубликовано: 2 недели назад
  • По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем? 1 год назад
    По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем?
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5