• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Localising Transport скачать в хорошем качестве

Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Localising Transport 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Localising Transport
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Localising Transport в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Localising Transport или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Localising Transport в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Localising Transport

Live Event Recording | Urban Age Debates: Cities in the 2020s Localising Transport: towards the 15-minute city or the one-hour metropolis? Hosted by LSE Cities, the Alfred Herrhausen Gesellschaft and the LSE School of Public Policy For urban transport, the early 2020s are going to be an inflection point hard to overestimate: digital connectivity will increasingly substitute physical access, public transport finance will require new business models, and fiscal recovery packages have the potential to either entrench transport-intense urban development or accelerate progress towards urban patterns based on density and mixed use. The greatest initial risk to sustainable urban transport could be the pandemic-induced increase in the use of private motorised modes of transport and car-centric urban development. At the same time many cities are witnessing increases in walking and cycling and are attracting significant investment to support these modes, alongside new forms of localising urban activities and transport. As a result, uncertainties exist in relation to future mode shares as well as travel distances within cities, including and beyond travel to work. Will we witness a shift towards 15-minute walkable urban districts utilising digital connectivity for wider metropolitan accessibility or the persistence of a physically connected one-hour metropolitan region? Supported by SAP SE and knowledge partner Teralytics, this Urban Age Debate brings together prominent leaders in mobility and economics who have made profound impacts on the shape of cities, to discuss the future of urban transportation and accessibility over the next decade. Twitter hashtag for this event: #UrbanAgeDebates More information about the Urban Age Debates event series can be found here: https://www.lse.ac.uk/Cities/urban-ag... Speakers: Edward Glaeser is the Fred and Eleanor Glimp Professor of Economics in the Faculty of Arts and Sciences at Harvard University, where he has taught since 1992. He teaches microeconomics theory, and urban and public economics. He has served as Director of the Taubman Center for State and Local Government, and Director of the Rappaport Institute for Greater Boston. He has published dozens of books and papers on cities, economic growth, law and economics. Sir Peter Hendy (@SirPeterHendy) has been the Chair of Network Rail since July 2015, and Chair of the London Legacy Development Corporation since July 2017. Sir Peter was previously Commissioner of Transport for London for nearly 10 years. He started his transport career in 1975 as a London Transport graduate trainee. He is a trustee of London’s Transport Museum and of the Science Museum Group. He was knighted in the 2013 New Year's Honours List, having been made CBE in 2006. Yolisa Kani is the Chief Business Development Officer (CBDO) of Transnet, a state-owned company which owns and operates South Africa’s rail network, ports, and pipelines. Yolisa has over 22 years’ experience in transport engineering, planning and operations. She previously served as Head of Public Policy in Southern Africa at Uber Technologies. Prior to that, Yolisa held senior government positions in the Ekurhuleni Metro, the Cross-Border Road and Transportation Agency as well as the City of Johannesburg. Co-chairs: Philipp Rode (@PhilippRode) is Executive Director of LSE Cities and Associate Professorial Research Fellow at LSE. He is co-Director of the LSE Executive MSc in Cities and Executive Director of the Urban Age Programme. As researcher, consultant and advisor he has been directing interdisciplinary projects comprising urban governance, transport, city planning and urban design at LSE since 2003. His current work focuses on institutional structures and governance capacities of cities and on sustainable urban development, transport and mobility. Isabel Dedring is a Global Transport Leader and Group Board Member at Arup where she is responsible for Arup’s global transport agenda and cementing the firms integrated approach to transport and urban development. She was London’s Deputy Mayor for Transport from 2011-2016 where her major projects included a £1bn cycling programme, a £4bn progressive roads investment programme, and leading on major transport construction projects such as extensions to the underground and devolution of rail services.

Comments
  • Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Humanising the City 4 года назад
    Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Humanising the City
    Опубликовано: 4 года назад
  • ДНК создал Бог? Самые свежие научные данные о строении. Как работает информация для жизни организмов 1 месяц назад
    ДНК создал Бог? Самые свежие научные данные о строении. Как работает информация для жизни организмов
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Россия «слезает с нефтяной иглы» или это стресс для рынка? Михаил Крутихин 1 день назад
    Россия «слезает с нефтяной иглы» или это стресс для рынка? Михаил Крутихин
    Опубликовано: 1 день назад
  • ОРЕШКИН: 1 день назад
    ОРЕШКИН: "А вот это меня испугало". Что произошло на прямой линии Путина, КОМУ ПРИГОТОВИТЬСЯ?
    Опубликовано: 1 день назад
  • ПРОКОФЬЕВ - Гениальная сволочь 1 месяц назад
    ПРОКОФЬЕВ - Гениальная сволочь
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Rationalising Shopping 3 года назад
    Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Rationalising Shopping
    Опубликовано: 3 года назад
  • Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Socialising Remote Work 4 года назад
    Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Socialising Remote Work
    Опубликовано: 4 года назад
  • Почему Италия не может построить короткий мост до Сицилии 1 месяц назад
    Почему Италия не может построить короткий мост до Сицилии
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Пресс-конференция по ключевой ставке 19 декабря 2025 года 1 день назад
    Пресс-конференция по ключевой ставке 19 декабря 2025 года
    Опубликовано: 1 день назад
  • Как работала машина 4 года назад
    Как работала машина "Энигма"?
    Опубликовано: 4 года назад
  • Это невозможно смотреть без мата. Самые позорные моменты «Итогов года с Владимиром Путиным» 1 день назад
    Это невозможно смотреть без мата. Самые позорные моменты «Итогов года с Владимиром Путиным»
    Опубликовано: 1 день назад
  • Кардиолог: Самый быстрый путь к ИНФАРКТУ. Как ежедневные привычки разрушают сердце | Тамаз Тамазович 3 дня назад
    Кардиолог: Самый быстрый путь к ИНФАРКТУ. Как ежедневные привычки разрушают сердце | Тамаз Тамазович
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Changing Cultures 4 года назад
    Urban Age Debates: Cities in the 2020s | Changing Cultures
    Опубликовано: 4 года назад
  • Addis Ababa Next: the work of the UA Task Force Трансляция закончилась 3 года назад
    Addis Ababa Next: the work of the UA Task Force
    Опубликовано: Трансляция закончилась 3 года назад
  • Как работает ChatGPT: объясняем нейросети просто 2 года назад
    Как работает ChatGPT: объясняем нейросети просто
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как Амстердам изобрел капитализм 7 месяцев назад
    Как Амстердам изобрел капитализм
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Ваших денег на депозитах УЖЕ НЕТ! Олег Вьюгин про инфляцию, НДС и ключевую ставку ЦБ РФ 1 месяц назад
    Ваших денег на депозитах УЖЕ НЕТ! Олег Вьюгин про инфляцию, НДС и ключевую ставку ЦБ РФ
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Советский союз - история на карте 3 года назад
    Советский союз - история на карте
    Опубликовано: 3 года назад
  • Кто первым взломал шифр Третьего рейха 4 месяца назад
    Кто первым взломал шифр Третьего рейха
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Почему римский БЕТОН прослужит 2000 лет, а наш — умрёт через 50 лет 1 месяц назад
    Почему римский БЕТОН прослужит 2000 лет, а наш — умрёт через 50 лет
    Опубликовано: 1 месяц назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5